لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حد اقل 10 میلیون نفر اندروید را به مقصد آیفون ترک کرده اند

حد اقل 10 میلیون نفر اندروید را به مقصد آیفون ترک کرده اند
گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید گسترده ترین کاربری را در سطح جهان دارند ( البته این درحالی است که بالاترین سود دهی مربوط به اپل است ). هر دو شرکت گوگل و اپل همواره از حجم  مهاجرت بین این دو سیستم عامل سخن به میان میاورند . بر اساس نرم افزاری که برای این کار در فروشگاه Google Play موجود است ، در دو سال اخیر حد اقل 10 میلیون کاربر اندروید به IOS نقل مکان کرده اند.
این آمار بر اساس نرم افزاری به نام  Move to iOS بیان شده است . این نرم افزار به کاربران اندروید کمک میکند تا به یک گوشی مجهز به IOS نقل مکان کنند. لازم است به این نکته توجه کنید که اپل تولید کننده این نرم افزار است ، حتما اشاره شود .
اپل این کار را به امید ساده تر کردن مراحل انتقال شماره ها، عکسها و نرم افزارها از اندروید به آیفون تدارک دیده است. با توجه به افزایش فروش آیفون، افراد بیشتری در حال نقل مکان به آیفون هستند.
تا اکتبر 2015 بین یک میلیون تا پنج میلیون کاربر این نرم افزار را نصب کرده اند. اما در کمتر از یک سال پیش، بیش از 10 تا 50 میلیون کاربر این نرم افزار را دانلود کرده بودند. البته تنها رقم بالای دریافت نرم افزار نمیتواند اثباتی بر تعداد کاربر باشد. اما حتی اگر از اعداد حداقل در این محاسبه استفاده کنیم باز هم با عددی برابر با 10 میلیون کاربر اندروید که قصد نقل مکان بهIOS را داشته اند رو برو هستیم.
بدیهی است که این روشی چندان علمی نیست. با این حال میتواند راهکاری برای بررسی لازم برای اپل باشد تا اماری تقریبی از آمار نقل مکان کنندگان به سیستم عامل IOS را به دست بیاورد.
اگر قصد جابجایی به IOS را از اندروید دارید ، این کار را با نصب  Move to iOS بسیار ساده تر انجام دهید، کافی است بر روی این لینک کلیک کنید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420