لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه تست سقوط آزاد آیفون 7 اپل در کنار سامسونگ گلکسی اس 7 – کدام ضربه پذیرتر است ؟

مقایسه تست سقوط آزاد آیفون 7 اپل در کنار سامسونگ گلکسی اس 7 – کدام ضربه پذیرتر است ؟

تست سقوط آزاد آیفون و سامسونگ : 

امروز میخواهیم تست سقوط از ارتفاع را بین آیفون 7 و سامسونگ گلکسی اس 7 اِج انجام دهیم. موردی که خیلی در مورد دانستن اون مشتاق هستم این است که ببینم گلکسی اس 7 اِج در تست سقوط از بغل چگونه عمل میکند؟
این بخاطر صفحه نمایش خمیده آن است که تا کناره های گوشی کشیده شده است.

مرحله اول: سقوط از پشت

بعد از سقوط از پشت گلسی ، پشت 7 اِج همانطور که میبینید کاملا میشکند. این شکستگی بیشتر در گوشه دستگاه اتفاق افتاده و به نقاط دیگر پخش شده است .
اما آیفون 7 بسیار خوب عمل کرده و بدنه آلومینیومی آن فقط خراشهای کوچکی برداشته که زیاد هم به چشم نمی آیند. برنده این بخش قطعا آیفون 7 است.

مرحله دوم: سقوط با زیر گوشی

در این مرحله هم هر دو گوشی آسیب چندانی نمیبینند و تنها خطوط کوچکی در پایین آنها ایجاد میشود. جای تعجب نیست چونکه هر دو از فریمهای آلمینیومی مقاوم استفاده میکنند. در این قسمت میتوان نتیجه را بین هردو گوشی مساوی اعلام کرد.

مرحله سوم: سقوط از بغل

در این بخش بر خلاف انتظار صفحه نمایش گلکسی 7 اِج آسیبی ندید. قبل انجام تست تصور میکردم که صفحه نمایش آن با سطح زمین برخورد کند, اما اینطور نشد و فریم آلمینیومی آن صفحه نمایش را محافظت میکند. آیفون 7 هم تنها با چند خراش کوچک این تست را به پایان میرساند و فکر میکنم نتیجه مساوی برای هردو عادلانه است.

مرحله چهارم: سقوط با صفحه نمایش

در این مرحله صفحه نمایش هر دو گوشی پس از سقوط ترکهایی برمیدارند و به تمام صفحه پخش میشوند. اما صفحه هر دو گوشی هنوز به درستی کار میکند ولی با این وجود نتیجه خوبی برای هیچکدام نیست. در این تست هم آیفون 7 و گلکسی اس 7 اِج باهم مساوی میشوند.

مرحله پایانی: سقوط ویژه

چون هر دو گوشی پس از 4 تست قبلی سالم ماندند, به سراغ مرحله ویژه میرویم. قبلا دیده بودیم که آیفون 7 پس از 8 بار سقوط با صفحه نمایش از کار افتاد. حالا اینکار را برای گلکسی اس 7 اِج هم اجرا میکنیم. در کمال تعجب اینکار برای بیش از 50 مرتبه انجام میشود و گلکسی اس 7 اِج قصد تسلیم شدن ندارد! به این دلیل این مرحله را ویژه اسم گذاری کردیم چون سقوط تا 4 دفعه اول, ممکن است برای هر کاربر عادی در طول روز رخ دهد و نتایج آن از این جهت مهم است.
 
{media id=989,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373