لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه باتری آیفون 7 پلاس و سامسونگ گلکسی اس 7 و گوگل پیکسل

مقایسه باتری آیفون 7 پلاس و سامسونگ گلکسی اس 7 و گوگل پیکسل
امروز میخوام مقایسه ای در مورد مطلبی که خیلی از کاربرای گوشیهای هوشمند در موردش سوال دارند انجام بدم.
میخوام نشون بدم دقیقا چقدر زمان میبره تا باتری 3 گوشی آیفون  7 پلاس, گوگل پیکسل XL و سامسونگ گلکسی اس 7 بصورت کامل شارژ شود .
برای اینکار من از شارژرهای اصلی که در داخل جعبه هر گوشی هست استفاده میکنم تا همه چیز عادلانه و برابر باشد. اگرچه که گلکسی اس 7 و گوگل پیکسل هر دو از امکان شارژ سریع سود میبرند و این قطعا در نتیجه تاثیر گذار خواهد بود .  
در مورد باتری این 3 گوشی باید بگم که گلکسی اس 7 قوی ترین باتری رو داره یعنی 3600 میلی آمپر. بعد از اون گوگل پیکسله با 3450 میلی آمپر و در نهایت آیفون 7 پلاس با 2900 میلی آمپر. هر سه این گوشیها 1 درصد شارژ دارند.
همه در حالت پرواز هستند و بلوتوث, وای فای و مکان یاب همه آن ها خاموش است .
در یک لحظه هر 3 آنها را به شارژ وصل میکنم و تایمر هم زمان را محاسبه میکند . در 30 دقیقه اول گوگل پیکسل 24 درصد, آیفون 7 پلاس 18 درصد و گلکسی اس 7 به 46 درصد رسیده است.
واضح است که گلکسی اس 7 از بقیه جلو افتاده است. بعد از 1 ساعت گلکسی اس 7 به 85 درصد ظرفیت رسیده در حالیکه آیفون 7 پلاس 36 درصد و گوگل پیکسل به 54 درصد رسیده اند. این میزان شارژ برای گلکسی اس 7 واقعا تاثیرگذار است. در نهایت با گذشته 1 ساعت و 29 دقیقه و 19 ثانیه سامسونگ گلکسی اس 7 بصورت کامل شارژ میشود.
تا این زمان آیفون 7 پلاس و گوگل پیکسل به عدد 54 و 84 درصد رسیده اند.  1ساعت و 45 دقیقه گذشته و گوگل پیکسل با 94 در صد شارژ به احتمال زیاد بعد از گلکسی اس 7 به مقام دوم خواهد رسید. آیفون 7 پلاس در این مدت 63 درصد شارژ شده. بعد از گذشت 2 ساعت 3 دقیقه گوگل پیکسل هم کامل شارژ میشود.
بعد از 2 ساعت و 30 دقیقه آیفون 7 پلاس به 86 درصد رسیده است. 3 ساعت و آیفون 7 پلاس عدد 97 درصد را نشان میدهد. در نهایت بعد از گذشت 3 ساعت و 27 دقیقه آیفون 7 پلاس هم کامل شارژ میشود که نشان دهنده کند بودن این گوشی در شارژ کامل است.
به نسبت گلکسی اس 7 تقریبا 2 برابر زمان احتیاج است که آیفون 7 پلاس بطور کامل شارژ شود. ممکنه بعضی از شما پیشنهاد بدید که آیفون را باید با شارژر آیپد شارژ کرد, اما اینکار درست نیست چون این شارژر برای آیفون 7 درون جعبه در نظر گرفته شده. به نظر میرسد با قیمتی که آیفون 7 پلاس دارد, بهتر است اپل برای آن از شارژرهای قدرتمند تری استفده کند. نظر شما در این باره چیست؟
 
{media id=985,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420