لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امروز 15 مین سالگرد تولد آیپاد است

امروز 15 مین سالگرد تولد آیپاد است
شاید امروزه تولید  آیپاد اپل موفقیت چشمگیری به نظر نیاید ، اما آیا استیو جابز به همین علت توجه اش را به آیفون بیشتر کرد؟
در اینباره میشود مفصل بحث کرد.(فقط به شرطی که سعی نکنید این دستگاه را MP3 player بنامید ). بدون موضع گیری درباره اعتقاد شما در این موضوع ، تمرکزمان بر این باشد که 15 سال پیش در 23 اکتبر 2001 اپل آیپاد را معرفی کرد. این موضوع چهره MP3 player ها را برای همیشه تغییر داد.
در عین حال این دستگاه چهره اپل را نیز برای همیشه تغییر داد. ارایه این محصول ، چهره اپل را از یک شرکت تولید کننده صرف با شاخص های ثابت در بورس به یک شرکت مورد توجه بسیار زیاد مصرف کنندگان تبدیل کرد.
البته در آن زمان هنوز iTunes ارایه نشده بود و پس از ارایه iTunes  در اپریل 2003 آیپاد به دستگاهی بسیار پر فروش تبدیل شد. با آیتونز ، کاربران آیپاد میتوانستند به سرعت آهنگ مورد علاقه خود را خریداری کرده و به کمک یک کامپیوتر شخصی آن را بر روی آیپاد خود انتقال دهند و تنها در چند ثانیه آهنگ مورد علاقه خود را بر روی آیپادشان گوش کنند.
وقتی آیفون در ژانویه 2007 ارایه شد ، در ابتدا جابز آن را با توجه به امکاناتی چون  صفحه لمسی و سایر تجهیزات ، به عنوان بهترین آیپاد ارایه شده تا کنون معرفی کرد .
در حقیقت ، کاربران آیفون باید یک دکمه آیپاد را انتهای دستگاه میفشردند تا به موسیقی های خود دسترسی داشته باشند.  اپل در یکی از اولین تبلیغ های تلویزونی برای آیفون ، از نحوه کار با موسیقی در این دستگاه استفاده کرده است. حتی جمله ابتدایی این تبلیغ ” هرگز تا بحال یک آیپاد به این صورت نبوده ” را استفاده کرده است.
در 5 سپتامبر 2007 اپل ،ایپاد تاچ را معرفی میکند. این دستگاه یک آیپاد است با ظاهری کاملا شبیه به یک آیفون، اما بدون قابلیت ارتباط با شبکه سلولار. این مدل از آیپاد پر طرفدار ترین آیپاد تاریخ شد.
در 15 مارچ آیپاد تقریبا به صورت کامل با گوشیهای هوشمند جایگزین شد . و همانطور که اکثر شما میدانید، آیفون اولین تلاش برای جایگزینی یک تلفن هوشمند با آیپاد نبود ، بلکه این اتفاق اولین بار توسط موتورولا ROKR E1 اتفاق افتاد ، که در سپتامبر 2005 رونمایی شد. در آن روز استیو جابز برای معرفی این گوشی حاضر شده بود ، اما این گوشی به درستی کار نکرد که باعث عصبانیت وی بر روی صحنه شد . خرابکاری  ROKR E1 باعث شد که استیو جابز به فکر تولید گوشی هایی با توانایی بهتر و با قابلیت آیپاد بیافتد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373