لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتظار معرفی چه محصولی را در ۶ آبان داریم ؟

انتظار معرفی چه محصولی را در ۶ آبان داریم ؟

مک بوک 13 اینچی و مک بوک با نوار OLED : 

باز هم مینگ چی کو تحلیل گر موسسه KGI در بررسی و پیش بینی که در مورد کنفرانس Hello again کرده است ، مدعی معرفی محصولات جدید از اپل شده است . 
همان طور که میدانید و در اخبار آمده بود ، اپل در ۶ آبان امسال کنفرانس جدیدی را در پیش رو دارد . اما اپل در این کنفرانس به معرفی چه محصولاتی خواهد پرداخت ؟ 
به گزارش KGI و با پیش بینی مینگ چی کو ، اپل در این کنفرانس به معرفی مک بوک های جدید خواهد پرداخت . اپل در این کنفرانس از مک بوک ۱۳ اینچی و مک بوک ۱۵ اینچی جدیدش پرده برداری خواهد کرد . همان طور که پیش تر بیان شده بود مک بوک های جدید مجهز به تاندربولت ۳ هستند و درگاه جدید USB-C هم اضافه شده است . 
شاید بتوان مهم ترین تغییرات مک بوک های جدید را اثرانگشت و همچنین نوار جذاب OLED دانست . نواری که دکمه های بی کاربرد FN را به کلی تغییر میدهد و قطعا باید انتظار مک بوک های فوق العاده ای را بکشیم . 
تغییرات به همین جا ختم نمیشود . مینگ چی کو از چیزهای دیگری هم سخن گفته است . وی مدعی شده که مک بوک های جدید از کیبوردهای جدید بهره میبرند . همان کیبوردی که اپل برای اولین بار در مک بوک های ۱۲ اینچی اش استفاده کرد و با استقبال خوبی مواجه شد . 
از نظر سخت افزار هم مک بوک ها پیشرفت داشته اند . تراشه اسکای لیک اینتل ، اضافه شدن نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی SSD 2 ترابایتی، بهره گیری از تراشه ای مشابه آنچه که در اپل واچ استفاده می‌شود برای کنترل هر چه بهینه‌تر نوار لمسی OLED از دیگر امکانات جدید مک بوک های جدید میباشد . 
البته باتری باز هم بهینه شده است . پنل نمایشی مشابه نسل پیش با مصرف انرژی کمتر و کیفیت نمایش بالاتر به کار رفته است تا باتری مک بوک باز هم خودی در میان تمامی لپ تاپ های موجود نشان دهد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373