لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

10 راهکار مفید برای بهبود عملکرد باتری در آیفون 7 و 7پلاس

10 راهکار مفید برای بهبود عملکرد باتری در آیفون 7 و 7پلاس

10 راهکار مفید برای بهبود عملکرد باتری در آیفون 7 و 7پلاس

اگر شما آیفون 7 را به عنوان گوشی خود انتخاب کرده اید, میتوان گفت به نوعی بهترین انتخاب ممکن را داشته اید! گوشی های جدید اپل باتری های بسیار قدرتمندی دارند .در واقع میتوان گفت آیفون 7 و 7 پلاس بیشترین طول عمر باتری در میان آیفونهای تولید شده تا به امروز را دارند.
دلایل این موضوع را میتوان به حضور نسل جدید پردازنده های A10 و باتری های بزرگتری دانست که در درون این آیفونها بکار گرفته شده اند. شما میتوانید بوسیله آیفون 7 نزدیک به 40 ساعت بصورت وایرلس موزیک گوش کنید در حالیکه این زمان برای 7پلاس نزدیک به 60 ساعت است.
مدت زمان مکالمه به ترتیب برای آیفون 7 و 7 پلاس 14 و 21 ساعت است. نتیجه تمامی تست های انجام شده بر روی باتری این دو گوشی نشان میدهد نهایت زمان استفاده از باتری آیفون 7 حدود 7 ساعت و 46 دقیقه و برای آیفون 7 پلاس نزدیک 9 ساعت و 5 دقیقه است.
با این وجود باز هم میتوان کارهایی انجام داد تا عملکرد باتری این گوشی ها حتی از این هم بهتر شود. شاید خود شما هم به بعضی ازین راهکارها پی برده باشید .اما ما در اینجا 10 مورد از بهترین کارهایی که میتوان در زمینه افزایش عمر باتری آیفون انجام داد را به شما معرفی میکنیم.

1 . غیر فعال کردن قابلیت Raise to Wake:

این یکی از قابلیت های جدید آی او اس 10 است که وقتی گوشی را برمیدارید صفحه آنرا روشن میکند. این قابلیت فوایدی دارد ولی در بعضی موارد واقعا این قصد شما نیست که صفحه آیفون را روشن کنید. برای غیر فعال کردن آن طبق این عکس عمل کنید.
آموزش تنظیم دکمه هوم آیفون 7

2 . غیرفعال کردن Background app refresh (برنامه های پس زمینه):

این قابلیت به شما این امکان را میدهد که مشخص کنید کدام برنامه ها در پس زمینه اجرا شوند و به دنبال نسخه های به روز رسانی برای خود باشند. نکته قابل توجه این است که همه برنامه های آی او اس به این امکان احتیاجی ندارند (مثلا اکثر بازی ها). با افزایش تعداد برنامه هایی که روی آیفون نصب میکنید, این برنامه ها دائما در حال رفرش شدن هستند و از منابع دستگاه شما استفاده میکنند. متوقف کردن بعضی از این برنامه ها مصرف باتری شما را بطور چشمگیری کاهش میدهد. دسترسی به این بخش را در این عکس ملاحظه کنید.

3 . مدیریت اعلانهای مختلف برنامه ها:

میدانید که بصورت پیشفرض همه برنامه ها برای اطلاع شما اعلانهایی میفرستند که باعث روشن شدن صفحه نمایش شما میشود. این قابلیت خوبی است که شما از هر پیام یا رخدادی به سرعت خبردار شوید اما در طرف مقابل روشن و خاموش شدن مداوم صفحه نمایش اصلا چیز خوبی نیست. میتوانید تعدادی از این برنامه ها را انتخاب کنید یا به پیشنهاد ما همگی آنها را بصورت یکجا و از طریق تنظیمات Do Not Disturb برای همیشه غیر فعال کنید.

4 . کوتاه کردن زمان قفل اتوماتیک:

این زمانیست که آیفون شما قبل از قفل شدن صبر میکند. در واقع این بخش سهم بسیار زیادی در مصرف باتری شما دارد. هیچ نیازی نیست وقتی به گوشی خود احتیاج ندارید صفحه آنرا روشن بگذارید. پیشنهاد ما به شما تنظیم آن روی 30 ثانیه است.

5.خاموش کردن قابلیت هایی که به آنها نیاز ندارید:

نیازی به گفتن نیست که هرچه قابلیتهای بیشتری را روشن نگه دارید عمر باتری شما کم میشود. این مساله تنها برای آی او اس نیست, بلکه برای تمام گوشیها صادق است. بسیار مهم است که وای فای را در موارد غیر لزوم خاموش نگه دارید, همچنین قابلیتهایی مانند بلوتوث و اِیردراپ نیز تاثیر مشابهی خواهند داشت.

6 . فعال کردن قابلیت Low Power Mode:

این قابلیت در آی او اس 9 معرفی شد, با فعال کردن آن بسیاری از عملکردها نظیر نور صفحه, رفرش برنامه ها در بک گراند, افکتهای تصویری, دریافت ایمیلها, آپدیتها و حتی مصرف پردازنده آیفون نیز کاهش میابد که این خود باعث میشود از ذره ذره باقی مانده از باتری استفاده بیشتری بکنید. گوشی شما در زمانیکه 20 درصد یا 10 درصد شارژ داشته باشد بر روی این حالت قرار میگیرد و تا شارژ بالای 80 درصد روی این حالت میماند.

7 . مدیریت سرویس های مکانی (Location Service):

احتیاجی نیست که تمامی این سرویس ها را برای خود غیرفعال کنید. بلکه مانند اعلان ها و رفرش برنامه ها در بک گراند نیاز به مدیریت دقیق تری دارد. اینکار به شما کمک میکند تا جلوی استفاده برنامه های غیر ضروری از باتری دستگاه را بگیرید.

8 . بستن دستی برنامه ها مخرب است تا مفید:

شاید بستن برنامه ها بصورت دستی و از طریق اُپ سوئیچر به نظر شما کار مفیدی برای کاهش مصرف باتری بیاید, اما در واقع به هیچ عنوان اینگونه نیست. دلیل آن هم این است که با بستن این برنامه ها و خارج شدن آنها از رم گوشی, آی او اس برای اجرای دوباره آنها باید منابع بیشتری صرف کند که همین کار باعث مصرف بیشتر باتری میشود.

9 . غیر فعال کردن نمایه های گرافیکی:

اگر چه این قابلیت به زیبایی محیط آیفون شما کمک میکند, اما قطعا غیر فعال کردن آن میتواند مفید باشد. طریقه غیر فعال کردن آنرا در این عکس مشاهده کنید.

10.سیری را غیر فعال کنید:

اگر از آندسته از کاربران هستید که نیازی به کمک و مشاوره ندارید میتوانید با غیر فعال کردن سیری که با هر بار روشن کردن صفحه پیشنهادهایی به شما میدهد, مصرف باتری خود را کاهش دهید. برای غیر فعال کردن آن مطابق این عکس عمل کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420