لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نیمی از دارندگان سامسونگ نوت 7 به سمت آیفون 7 خواهند آمد

نیمی از دارندگان سامسونگ نوت 7 به سمت آیفون 7 خواهند آمد

فروش آیفون 7 :

آقای مینگ چی کو معتقد است نیمی از دارندگان نوت 7 به سمت آیفون 7 خواهند آمد. هفته گذشته آقای برایان وایت تحلیلگر مسائل مالی پیشبینی کرد با اتفاقاتی که برای نوت 7 سامسونگ افتاده, فروش آیفون 7 میتواند تا مرز 8 میلیون دستگاه رشد کند. اپل تنها شرکتی بود که در طول فراخوان ماه گذشته سامسونگ, از این اتفاق سود میبرد.
با توجه به شکست کامل پروژه نوت 7 سامسونگ, هم اکنون آقای مینگ چی کو تحلیلگر ارشد موسسه KGI نیز به همین مطلب اشاره میکند. آقای کو بدون شک یکی از سرشناس ترین تحلیگران مسائل مربوط به اپل است. هنوز پیش بینی های درست او را در مورد آیفون 7 از یاد نبرده ایم. او نیز معتقد است که بواسطه اتفاقاتی که برای نوت 7 سامسونگ افتاده فروش اپل با رشد بیشتری مواجه خواهد شد. البته اعداد و ارقام که آقای کو اعلام میکند کمی محافظه کارانه تر است. طبق پیش بینی آقای کو, از میان 12 میلیون سفارشی که برای نوت 7 داده شده بود, نزدیک به نیمی از آنها یعنی تعدادی در حدود 5 تا 7 میلیون به سمت خرید آیفون 7 خواهند آمد.
او همچنین اضافه میکند که آیفون 7 پلاس بخاطر دوربین دو لنزی و صفحه نمایش بزرگ اش (برای کسانی که به صفحه بزرگ نوت 7 عادت کرده اند) انتخاب اصلی خریداران خواهد بود. این کارشناس برجسته معتقد است نیمی دیگر از دارندگان نوت 7 به سمت برندهایی مثل هوآوی روی خواهند آورد. برای عده ای دیگر گوگل پیکسل ایکس ال که اوایل این ماه معرفی شد, انتخاب جایگزین خواهد بود. اما بخشی از وفاداران همیشگی سامسونگ هم به سراغ محصولی دیگر از این کمپانی خواهند رفت. به هر حال شهرت سامسونگ در چند ماه گذشته خدشه دار شده و محبوبیت و مقبولیت خود را تا حدود زیادی از دست داده, و این موضوعی نیست که به این زودی برای سامسونگ جبران شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373