لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون 7 واقعا ضد آب شده است؟ مقایسه آیفون 7 و آیفون 6 اس در یک لیتر آب

آیا آیفون 7 واقعا ضد آب شده است؟ مقایسه آیفون 7 و آیفون 6 اس در یک لیتر آب

آیفون 7 ضد آب : 

شاید مهم ترین خبر و ویژگی که میتوان در مورد آیفون 7 گفت ، ضد آب بودن آن است . در این ویدیو شاهد آن هستیم که آیفون 7 و آیفون 6S با هم به صورت همزمان در یک ظرف آب قرار میگیرند تا ببینیم که آیفون 6S که ضد آب نبود چه تفاوتی با آیفون 7 که ضد آب میباشد کرده است . 
اول دو ظرف مشابه را به یک اندازه آب میکنیم . حال دو آیفون 7 و 6 اس که هردو کار میکنند و حالت قفل اتوماتیک در هردوی آنها غیر فعال است را در اختیار داریم. این بدین معناست که صفحه آیفون ها خاموش نخواهند شد. همچنین کرنومتر را در هردوی آن ها فعال میکنیم تا ببینیم چقدر زمان میبرد تا آب به آنها نفوذ کند و از کار بیافتند . بعد از نزدیک به 1 دقیقه از آیفون 6 اس حباب بیرون میاید. بعد از 2 دقیقه اخطار سیم کارت میدهد و وویس کنترل را فعال میکند . مشخص است که عملکرد 6 اس کمی با مشکل مواجه شده است .بعد از 9 دقیقه باز هم ویس کنترل فعال میشود. این اتفاق چندین بار تکرار میشود. بعد از گذشت 18 دقیقه آیفون 6 اس خاموش میشود و از کار میافتد .در این مدت هیچ حبابی از آیفون 7 بیرون نمیاید . آیفون 7 21 دقیقه را هم میگذراند. همانطور که میبینید آب کاملا به آیفون 6 اس نفوذ کرده است و نوشته های عجیبی روی صفحه آن ظاهر شده است . با تکان دادن آن صدای آب به گوش میرسد. آیفون 7 قصد تسلیم شدن ندارد و با رسیدن به مرز 46 دقیقه آن را از آب خارج میکنم بدون هیچ مشکلی کار میکند. یه موزیک توسط آن پخش میکنم و اسپیکرهاش کاملا سالم هستند. با اینکه از آیفون ۷ آب بیرون میریزد .
اپل در مورد آیفون 7 فوق العاده کار کرده است \.
 
{media id=971,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373