لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حتما قبل از خرید آیفون ۷ جت بلک این مطلب را بخوانید | تجربه یک فرد بعد از استفاده یک ماهه از جت بلک

حتما قبل از خرید آیفون ۷ جت بلک این مطلب را بخوانید | تجربه یک فرد بعد از استفاده یک ماهه از جت بلک

آیا آیفون ۷ جت بلک بخریم ؟

موضوعی که خیلی از شما کنجکاو بودین در موردش بیشتر بدونین. این یه دستگاه آیفون 7 جت بلکه و میخوام در مورد وضعیت ظاهری اش بعد از چند هفته استفاده بهتون اطلاعاتی بدم که آیا به مرور زمان روی بدنه اش خط و خشی مشاهده میشه یا نه. در تمامی این هفته ها من از آیفونم بدون هیچ کیس یا محافظی استفاده کردم. تو این مدت کاملا بصورت معمولی ازش استفاده کردم ولی کمی احتیاط هم به خرج دادم. مثلا وقتی میخواستم روی سطحی مثل میز یا جای دیگه بذارمش سعی میکردم زیرش حتما پوشش نرمی مثل دستمال مخصوص یا حتی لباسمو بذارم. اما بطور طبیعی اونو داخل جیبم یا کیفم میذاشتم. حالا با چراغ قوه سطحشو بررسی میکنیم. اینجا قطعا خط و خش هایی به چشم میخوره.  بعضی ازونا همون خطوط ریزی هستند که اپل قبلا بهش اشاره کرده بود. اما زمانی هم که گوشی رو برای اولین بار از جعبه خارج کردم این خطوط رو داشت. احتمالا اینها از هنگام تولید در اپل ایجاد شده. وقتی با چراغ قوه به سطح گوشی نگاه میکنم این خطها رو همه جا میبینم اما دیدن اونها در حالت معمولی و با نور متوسط به شدت سخته و اصلا به چشم نمیاد.

آیا آیفون ۷ جت بلک خط و خش میپذیرد ؟ 

 
بدترین این خط و خش ها در گوشه های بالا و پایین گوشی ایجاد شده که بخاطر در آوردن و گذاشتن داخل جیب یا کیف هست. پس خودتونو برای این آماده کنید چون به نظر اجتناب ناپذیر میاد.
اما بدترین نکته در مورد نوار آنتن آیفون 7 هست.اونا قطعات پلاستیکی هستند که برای تکمیل فرم ظاهری گوشی بهش اضافه شدن. چیزیکه خیلی منو آزار میده اینه که بعد از چند هفته اونا هم سطح براقشونو از دست میدن و خش میفتن. حالا سوال اصلیم اینه که این گوشی بعد از یک سال چه شکلی میشه؟ احتمالا اکثر شما به این فکر میفتید که از گارد و محافظ براش استفاده کنید. پس من چند تا توصیه میکنم بهتون. اولینش اینه که از بامپر استفاده کنید. این بامپرها هم از گوشه های بالا و پایین آیفون محافظت میکنن و هم نمیذارن سطح پشتیش با جایی تماس داشته باشه. این برای کسانی که دوست ندارن از محافظ استفاده کنن و میخوان سطح پشتی گوشی رو ببینن خیلی خوبه. کیس های تولید شده توسط خود اپل هم بسیار مناسبند. خصوصا که جنسشون طوری طراحی شده که پشت گوشی رو خط نمیندازه. در کل این رنگ بسیار زیباست و من خیلی دوسش دارم اما به احتمال زیاد میخوام اینو با یه مدل مشکی مات عوض کنم. نمیخوام نگران گوشیم باشم که یه وقت خط و خشی روی بدنه اش بیفته و فکر میکنم مشکی مات این مشکلو برام حل میکنه. این ظاهر گوشی بعد از یک ماهه. با یکم مراقبت کاملا میشه از ظاهرش لذت برد.
در انتها شما را به دیدن این ویدیوی جذاب دعوت میکنم :
 
{media id=970,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420