لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه گوشی های جدید گوگل با گوشی آیفون 7

مقایسه گوشی های جدید گوگل با گوشی آیفون 7
 حالا گوگل رسما یک شرکت سخت افزاری است
و نه هر شرکت سخت افزاری : گوگل به تازگی دو تلفن همراه ارایه داده است ، تلفن های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل اکس ال ، هر دو برای اولین بارتوسط این شرکت صرفا برای موتور جستجویش طراحی و تولید شده اند .
آیا حالا شرکتهایی مثل سامسونگ ، ال جی ، و سایر شرکت هایی که از سیستم عامل اندروید برای تلفنهای همراه شان استفاده میکنند از تولید مستقیم سخت افزار توسط شرکت تولید کننده سیستم عاملهایشان نگرانی داشته باشند ؟ به نظر ما اگر گوگل قصد داشته باشد در این موضوع به صورت جدی وارد عمل شود ، این مسئله به ناچار تاثیر چشمگیری بر موفقیت سامسونگ و ال جی خواهد داشت. علی الخصوص که میبینیم در مراسم ارایه گوگل پیکسل آیفون اپل چندین بار مورد تمسخر قرار میگیرد.
بالطبع ما علاقمند شدیم ببینیم محصولات جدید گوگل ” پیکسل و پیکسل اکس ال” را با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در جنبه های مهم یک تلفن از جمله: عمر باطری مقایسه کنیم . ما اطلاعات رسمی ارایه شده در باره عمر باطری را از گوگل و اپل دریافت کردیم و در کنار هم قرار دادیم تا شما به سادگی بتوانید ببینید کدام گوشی عمر باطری بیشتری را ارایه مینماید. در نظر داشته باشید که این دو شرکت گوشی های خود را در زمینه های متفاوتی مقایسه کرده اند ، پس کلیه ارقام قابل مقایسه نیستند .
پس به جای جنجال راه انداختن درباره اینکه کدام گوشی ( آیفون یا پیکسل ) پادشاه عمر باطری است ، این راهنما را مد نظر قرار دهید تا زمانی که بررسی های واقعی و کاربردی توسط بررسی کنندگان معتبر( که اطلاعات کاربردی تر ، دقیقتر و معتبرتر را ارایه میدهند) ارایه شود . 
G-VS-A_copy.jpg
 
روشهای بررسی برای گوگل و اپل احتمالا متفاوت است ، پس این اعداد فقط به عنوان مرجع قابل بررسی است تا زمانی که در حالتی برابر مورد بررسی قرار گیرند
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420