لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش بینی ها از فروش کمتر آیفون 7 نسبت به آیفون 6اس میگویند

پیش بینی ها از فروش کمتر آیفون 7 نسبت به آیفون 6اس میگویند
تحلیلگر فعالیتهای اپل Ming-Chi Kuo از موسسه KGI Securities همواره به عنوان بررسی ها و گزارشات دقیق خود در کلیه امور اپل شناخته میشود. به نظر میرسد که Kuo  اطلاعات کامل و گسترده ای درباره برنامه های آینده ی اپل در زمینه نسل بعدی آیپد و آیفون  در اختیار دارد. آخرین نکته ای که این تحلیلگر به آن در مطالب خود اشاره داشته درباره تعداد فروش آیفون 7 و 7 پلاس در سال جاری است.
کویو با اشاره به مشکلات سامسونگ با Galaxy Note 7 ، و تقاضا برای آیفون 7 پلاس را ملاکی برای افزایش نرخ فروش محصولات نسبت به سال 2016 میداند و پیشبینی فروش برای آیفون اپل را در حدود 70 تا 75 میلیون میداند. پیش بینی وی قبلا ارایه آیفون های جدید و مشکلات سامسونگ 65 میلیون بود . حتی با وجود این پیش بینی افزایش فروش،  رقم پیش بینی شده کمتر از مقدار فروش آیفون 6 و 6 پلاس در سال 2015 است. البته وی خاطر نشان کرده این مقدار فروش فارغ است از تعداد آیفونی که ارایه دهندگان خدمات تحت شبکه به مشتریان خواهند داد. حال باید در نظر داشت که هر 4 ارایه دهنده خدمات در آمریکا در قبال یک قرارداد یک ساله یک ایفون 7 32 گیگابایتی رایگان به مشتریان خواهد داد.
همچنین این تحلیلگر معتقد است که شرکت در مورد جت بلک به 60 تا 70 درصد از اهداف فروش خود دست خواهد یافت. این طبیعتا به معنی کاهش تعداد فروش این نمونه خواهد بود. اپل برای 2016 از تولیدکنندگان خود خواسته تا  100 میلیون گوشی آیفون 7 و 7 پلاس تولید کنند . این رقم خیلی بیشتر از مقدار 80 تا 85 میلیون واحدی است که تولید کنندگان پیشبینی آن را در 2016 داشتند.
هفته گذشته ، محققین آلمانی GfK اعلام کردند که طبق بررسی های انجام شده مقدار فروش اپل در هر سال نسبت به سال گذشته همواره با 20 درصد افت روبرو بوده است. البته تحلیل گران سرسخت تر نیز در این زمینه وجود دارند. از جمله تحلیلگر کره ای شرکت فعال در سرمایه گذاری و اوراق بهادار Hi جناب Song Eun-jeong  که معتقد است اپل میتواند از حدود پیشبینی های انجام شده و فرای کلیه تلف نهای هوشند رقیب ، به لطف پیشنهاد های اپراتورهای شبکه تلفن همراه ، عبور کند.
داستان های متناقض درباره مقدار و وسعت تقاضا برای آیفون جدید چیز جدیدی نیست. اما فعلا همه باید منتظر انتشار اسناد فروش اپل در سه ماهه اخر سال 2016 باشیم تا ببینیم چه مقدار از این پیشبینی ها با واقعیت مطابقت داشته اند. اسناد فروش سه ماهه آخر سال 2016 که شامل تعطیلات سال 2017 نیز خواهد بود در اواخر ژوئن 2017 منتشر خواهد شد.
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373