لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

5 دلیل محکم برای اثبات بهتر بودن پورت جدید لایتنینگ نسبت به پورت 3.5 میلی متری

5 دلیل محکم برای اثبات بهتر بودن پورت جدید لایتنینگ نسبت به پورت 3.5 میلی متری

پنج دلیل که چرا لایتنینگ از جک 3.5 میلیمتری برای هدفون بهتر است :

لایتنینگ دربرابر جک 3.5 هدفون:

با اینکه از سال گذشته شایعه شده بود که جک 3.5 میلیمتری در دیوایسهای اپل حذف خواهد شد اما همچنان تصمیم اپل برای جایگزین کردن درگاه لایتنینگ برای هدفون وحذف جک قدیمی 3.5 میلی متری همچنان کمی بحث برانگیز است. بنظر میرسد ای نروزها مردم برای هر مورد کوچکی عصبی میشوند و حذف گودال 3.5 میلیمتری در آیفون 7 و 7 پلاس کفر بسیاری از هواداران اپل را در آورده است .
مسئله این است که به چند دلیل ، این تصمیم اپل آنچنان مورد دیوانه کننده ای نیست.
مسلما به مذاق همه خوش نمی آید، اما اگر گمی در این رابطه فکر کنید شاید واقعا وقت آن فرارسیده که پیشرفت کنیم. پس بیایید نگاهی به این موضوع که چرا ممکن است لایتنینگ ازجک 3.5 بهتر باشد ، بیاندازیم.
وقتی از ارتباط لایتنینگ استفاده میکنید، سازندگان هدفون میتوانند از کیفیت بالاتری را برای پردانده های امواج صدا بهره ببرند ، مبدل های دیجیتال به آنالوگ ، و آمپلی فایرها به ترتیب میتوانند صدایی قوی تر و عمیق تر را تولید نمایند. هدفونهای سنتی باید از آنچه ایفون با مدارهای آنالوگ خود تولید میکند تکیه داشته باشند. اما در مورد هدفونهای لایتنینگ؟ اصلا چنین چیزی نیست.

دستگاه های باریکتر در آینده :

خارج کردن مدار لازم برای ایجاد صدای آنالوگ هدفون از داخل دستگاه ، همچون خود جک رابط ، به این معنی است که گوشی های هوشمند میتوانند باریکتر از قبل باشند ، که البته دلیل بسیار خوبی است. اگر چشم انداز دستگاه های باریکتر شما مشعوف نمیسازد، چطور است به فضای خالی ایجاد شده به چشم فرصتی برای جایگزین های متفاوت و یا بهبود قطعات موجود فکر کنید، مثلا باطری بیشتر!

هدفون های مدرنتر و خلاقانه تر :

از طرف تولید کنندگان با استفاده از کابل لایتنینگ برای اتصال هدفون به دستگاه ،  توانایی انجام کارهای جالب و ابتکاری را در رابطه با خود هدفون  به تولیدکنندگان می دهد .برای مثال ، با توجه به قدرت رابط لایتنینگ،  حذف صداهای اضافه به کمک هدفون دیگر مستلزم مصرف باطری نخواهد بود.
همینطورکه اخیرا همه متوجه شده اند، مبدل های دیجیتال به آنالوگ که در داخل هدفون ها تعبیه میگردنند کیفیت بالایی دارند که این موضوع بالقوه به معنای افزایش کیفیت صدا در هدفون ها به خاطر عدم وابستگه به مدار مبدل و قطعات داخلی  موجود در دستگاه ها است.

پایانی بر ایرپادهای نا کار آمد :

ایرپادهای تقلبی با جک 3.5 میلیمتری همه جا یافت میشوند، هرچند این موضوع چیزی را تضمین نمیکند، امیدواریم ، برنامه MFi اپل و استفاده از رابط لایتنینگ تعدد ایرپادهای نا کارآمد و تقلبی را به صورت چشمگیری کاهش دهد.

“شجاعت” (زمان پیشرفت رسیده) :

شش سال پیش شخص استیو جابز نیز به این موضوع اشاره کرد ،  اما از آن زمان تا کنون هیچ کس در آن رابطه قدمی پیش ننهاده است پس مسلما این مهم بر عهده خود اپل است تا کمی شجاعت به خرج دهد و برای رهبری در این راه پیش بیافتد . منسوخ کردن جک 3.5 میلیمتری 100 ساله با ارایه ایفون 7 حرکتی چشمگیر است، و حالا که حتی متورولا استفاده از این فن آوری را بر روی یکی از گوشیهای هوشمند امسال خود ممکن ساخته نشان میدهد که وقتی اپل حرکتی را شروع میکند ، همه جهان به آن توجه نشان خواهند داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373