لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خبر مهم : تحریم های اپل علیه ایران پایان یافت

خبر مهم : تحریم های اپل علیه ایران پایان یافت

اپل کشور ایران را از هرگونه تحریم سخت افزاری و نرم افزاری به صورت رسمی خارج کرد :

 
اپل چند روز پیش اطلاعیه مهمی را در صفحه مدیریت جهانی منتشر کرد . اطلاعیه که مهر پایانی بر تحریم ها بر علیه ایران دارد . همچنین اپل اعلام کرده است که تنها کشور های شامل تحریم کوبا،کره شمالی،سودان و سوریه می باشد .
اپل اعلام کرده است که من بعد تمام تحریمات بر علیه ایران برای ورود و خروج نرم افزار و سخت افزار برداشته شده است . این پیج را میتوانید در این لینک بخوانید .
در این صفحه آمده است :
این چارت طبقه بندی شرکت اپل است. هر کالا یا محصول نرم افزاری یک شماره مخصوص طبقه بندی شده برای صادرات دارد (ECCN).  این کد شامل یک کد کالا و یک عدد شش رقمی مخصوص حمل و نقل (HTS) میباشد.
اپل هیچ خدمات وارانتی ، گارانتی و یا نمایندگی که قابل اطمینان باشد و خدمات و محصولات را در موارد لیست شده ارایه نمیدهد. هر کاربری در این لیست ، فاقد خدمات مخصوص اپل خواهد بود و هر موردی بر عهده شخص کاربر خواهد بود. شرکت اپل در هیچ موردی از خسارت چه مستقیم، مهم، ضمنی یا غیر این موارد و صدمات ناشی از کاربری در این چارت را به هیچ عنوان بر عهده نخواهد داشت.
شرکت اپل با تمامی گزارشات لازم برای موارد 5A992c/5D992c 742.15(b) مطابقت دارد. محصولات خرده فروشی اپل که در زیر لیست گردیده در قالب توضیحات ارایه شده در چهارچوب §§ 740.17(b)(2) یا (b)(3)(iii) برای  EAR قرار نمیگیرند.
 

کشورهای تحریم شده و مقاصد ممنوعه: 

ایالات متحده مناطق سوریه ، سودان و کره شمالی را جزو موارد تحریم کامل میداند.
 
صادرات، باز صدور، فروش یا عرضه ، مستقیم یا غیر مستقیم، از ایلالت متحده ، یا به موجب فردی در داخل ایالات متحده، از هریک از محصولات اپل ، نرم افزاری ، فن آوری (شامل اطلاعات فن اوری) یا خدمات به هر یک از این کشورها بدون اخذ مجوز های لازم  شدیدا ممنوع است.

 

برداشته شدن تحریم ها علیه ایران :

مجوز عمومی شماره d-1 از OFAC در 7 فبریه 2014 OFAC
مجوز عمومی شماره d-1 را برای ایران صادر کرد. این مجوز اجازه ی صادرات یا باز صدور ، مستقیم یا غیر مستقیم از ایالات متحده یا مردم ایالات متحده ، چه در آمریکا یا خارج از آن را ، برای افراد داخل ایران در موارد ” خدمات خاص، نرم افزار و مشکلات سخت افزاری تا ارتباطات شخصی ” را ممکن میسازد.  
مجوز عمومی شماره d-1 کلیه خدمات و امور در زمینه صادرات غیر ممنوعه را به کاربران یا مصارف خاص در ایران را برمیشمارد . تعدادی از خدمات و نرم افزارهای اپل در این لیست قرار دارند. برای برسی دقیق تر این مجوز می توانید به ادرس زیر مراجعه نمایید.
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420