لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پست مهم : آیا مشکل صدای آیفون 7 نرم افزاری میباشد ؟

پست مهم : آیا مشکل صدای آیفون 7 نرم افزاری میباشد ؟
حدود ۳ روز از رونمایی آیفون 7 و عرضه جهانی آن میگذرد ، اما گزارش های زیادی مبنی بر مشکل صدا به اپل رسیده است . طوری که برخی از کاربران مطرح کرده اند صدایی شبیه صدای فن لپ تاپ از داخل آیفون 7 به گوش میرسد . البته این موضوع به صورت دائمی نیست و فقط زمانی این صدا منتشر میشود که کار سنگین با آیفون 7 انجام شود . 
استفان هکت اولین نفری بود که این موضوع را مطرح کرد و حتی وی برای اینکه این موضوع را به اثبات برساند یک ویدیو هم در سایت یوتوب منتشر شد . پس از گذشت چند ساعت ، کاربران دیگر هم این گزارش را به اپل دادند و مدعی شدند که آیفون 7 آن ها هم پس از کار سنگین با آیفون صدای زیادی از خود تولید میکند و این موضوع ناراحت کننده است .
دارل اثرینگتون ، کارمند سابق روابط عمومی شرکت اپل هم به این موضوع اشاره کرده است و اذعان داشته است که آیفون 7 وی هم دچار این مشکل میباشد .

آیا همه آیفون 7 ها دچار این مشکل هستند ؟ 

قطعا جواب خیر میباشد . پیش تر بسیاری از سایت های رسمی و سایت هایی که بنچمارک محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه میکنند ، چنین مشکلی را گزارش نکرده اند . همان طور که میدانید سایت های مربوطه برای تهیه گزارش در مورد عملکرد گوشی در شرایط مختلف ، از حداکثر توان محصول استفاده میکنند و البته این سایت ها چنین گزارشی را منتشر نکرده اند . 
 
{media id=949,layout=blog}

آیا مشکل نرم افزاری میباشد ؟ 

احتمال میرود این مشکل از پردازنده پرقدرت A10 Fusion نشات بگیرد . صدای منتشر شده ، چیزی شبیه صدای فن لپ تاپ میباشد و البته میدانید که داخل آیفون چیزی به نام فن وجود ندارد و با توجه به اینکه این صدا فقط زمانی بروز میکند که آیفون تحت فشار قرار میگرد ، بنابراین حدس وگمان ها به سمت CPU رفته است . البته این حدس زده میشود که این صدا ناشی از سرد کردن دمای داخلی آیفون هم باشد که سیستم جدیدی پیاده سازی شده است . 
مرکز پشتیبانی اپل به هکت گفته است که گوشی را به یکی از مراکز اپل ببرد تا گوشی مورد بررسی قرار بگیرد . زمانی که پشتیبانی به یک فرد اعلام میکند که گوشی را به اپل استور ببرد بدین معناست که این یک مشکل خاص میباشد و همگانی نیست . اگر این مشکل به صورت همگانی بود ، اپل هم مانند سامسونگ که دچار آتش سوزی میشد ، فراخوان عمومی میداد . بنابراین پشتیبانی گوشی را میخواهد تا چک کند که این اتفاق تا چه حد واقعیت دارد و آیا مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری میباشد . 
به یاد داشته باشید که اپل از این موارد زیاد داشته است که با یک آپدیت کوچک حل شده است . پیش تر مشکل آنتن دهی آیفون 4 اس با یک آپدیت حل شد . بنابراین احتمال اینکه با آپدیت مشکل رفع شود بسیار زیاد است .
باید منتظر خبرهای بعدی در باره این موضوع باشیم .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373