لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گالری تصاویر آیفون 7: قدرت خارق العاده در عکاسی و فیلمبرداری

گالری تصاویر آیفون 7: قدرت خارق العاده در عکاسی و فیلمبرداری

اپل به شما دلایل زیادی میدهد تا آیفون 7 را به عنوان گوشی جدید خود انتخاب کنید: پردازنده جدید که شاید سریعترین در نوع خود باشد, ساختار ضد آب, صفحه نمایش روشنتر, اسپیکرهای استریو و… که میتوان لیست این ویژگی ها را ادامه داد. بدون شک یکی از برجسته ترین تغییرات آیفون امسال, بخش دوربین آن است که این موضوع برای آیفون 7 پلاس اهمیت دوچندان دارد چرا که از دوربین جدید مبتنی بر دو لنز سود میبرد.

آیفون همیشه به داشتن دوربین های همه کاره معروف بوده, که با توجه به تغییرات آیفون 7 و تبدیل شدن دوربین آن به 12 مگاپیکسل, انتظار میرود همچنان با وضوح عکس گرفته و ویدئو های با کیفیت ضبط کند.

اگرچه که کیفیت دوربین آیفون 7 همانند آیفون 6 اس, همان 12 مگاپیکسل است, اما اصلاحاتی که روی آن اعمال شده است باعث شده تفاوت زیادی با نسل قبلی داشته باشد.

تصاویر و ویدئوی زیر که همگی با آیفون 7 پلاس گرفته شده اند را ببینید. کیفیت و وضوح آنها کاملا مشهود است و نیاز به توضیح ندارد.

 
 
{media id=946,layout=blog}
 
گالری تصاویر آیفون 7: قدرت خارق العاده در عکاسی و فیلمبرداریگالری تصاویر آیفون 7: قدرت خارق العاده در عکاسی و فیلمبرداریگالری تصاویر آیفون 7: قدرت خارق العاده در عکاسی و فیلمبرداریگالری تصاویر آیفون 7: قدرت خارق العاده در عکاسی و فیلمبرداریگالری تصاویر آیفون 7: قدرت خارق العاده در عکاسی و فیلمبرداریگالری تصاویر آیفون 7: قدرت خارق العاده در عکاسی و فیلمبرداری

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373