لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویژگی های جدید تی وی او اس 10 | شگفت زده خواهید شد

ویژگی های جدید تی وی او اس 10 | شگفت زده خواهید شد

امکانات جدید تی وی او اس 10 :

اپل رسما تی وی او اس 10 را ارایه داد . این نرم افزار جهت  به روز رسانی سیستم عامل اپل تی وی ارایه شده است . tvOS10 قابلیتهای جدید را برای سیری، یک بار ورود برای اپل تی وی ، و امکانات بسیار دیگر را برای نرم افزار کنترل اپل تی وی امکان پذیر میکند.
قابلیتهای افزوده شده به سیری ار اپل تی وی به کاربران جستجو در محتویات نرم افزار های بیشتری را ممکن میکند و همچنین جستجو در یوتیوب و مراجعه مستقیم به کانالهای پخش زنده را ممکن می سازد. ورود یک باره به کاربران اجازه معرفی تمامی کانال های اعتباری را تنها با یک بار معرفی میدهد ، در حالی که قبلا برای هر کانال باید یک بار معرفی میشدند.
به گفته (معاون ارشد رییس اپل در مسایل نرم افزارهای اینترنتی و خدمات) Eddy Cue  :” قابلیت جدید اجرا نرم افزارها و سیری بر روی اپل تی وی روش ارتباط کاربران را با این ابزار تغییر داده و این قابلیتها توان کاربری هرچه سریعتر و راحت تر را برای کاربران ممکن کرده است . در حال حاظر شش هزار نرم افزار و 1300 کانال ویدیویی که هر یک به کمک قابلیت جدید سیری جذابتر و در دسترس تر قرار گرفته ، برای لذت بردن از قابلیتهای جدید اپل تیوی موجود است. “

قابلیت ها و عملیات های جدید سیری :

از زمان ارایه اپل تی وی ، سیری هر روز قویتر شده است، و حالا سیری قویتر از همیشه و با پشتیبانی از زبانهای و قابلیتهای بیشتر با قابلیت جستجو در 650 هزار قسمت سریال و فیلم ارایه شده است .
 
  • جستجو بر اساس موضوع :
    با قابلیت سوال از سیری در مورد یک فیلم بر اساس موضوع یا موضوع آن ، شما راه های بسیاری برای دیدن فیلمهای مورد پسندتان پیش رو دارید. مثلا میتواندی بگویید ” فیلمی راجع به بسکتبال نشون بده” یا یک کمدی درباره دبیرستان مربوط به دهه 80 پیدا کن”
  • جستجو در یوتیوب :
    از اواخر این ماه کاربران میتوانند از سیری برای جستجو در یوتیوب کمک بگیرند، پس میتوانید بگویید” در یوتیوب دنبال یک ویدیو زیبا درباره مینا کاری بگرد “.
  • مراجعه به پخشهای زنده :
    از سیری بخواهید تا مستقیما شما را به پخش زنده یکی از نرم افزارهای موجود ببرد. برای اینکار کافی است بگویید ” espn رو ببین” یا ” اخبار CBS رو ببین”
  • مدیریت تجهیزات کیت منزل (HomeKit ) :
    اپل تی وی میتواند ابزارهایی با قابلیت HomeKit را پشتیبانی کند . پس میتوانید با دستور های صوتی آن ها را کنترل کنید . مثلا میتوانید بگویید” چراغها را روشن کن” یا ” حرارت را برای 70 درجه فارنهایت تنظیم کن”. اپل تی وی همچنین امکان کنترل HomeKit  را از خارج از منزل به کمک نرم افزارهای مخصوص بر روی ای او اس ممکن میسازد .
 
 
siriwaveform-800x66.jpg

ورود یک باره برای کانالهای اعتباری :

برای اولین بار، مشتریان در آمریکا از روشی ساده و لذت بخش برای استفاده از تلویزیون های اعتباری با کمک ورود یکباره بهره مند میشوند. از پاییز امسال کابران تنها با یک بار ورود به اپل تی وی به کلیه کانالهی مورد علاقه و شبکه های اعتباری دسترسی خواهد داشت.
  • یکبار که کاربری به یک نرم افزار شبکه ای وارد شود ، سایر شبکه ها از جمله شبکه های اعتباری به صورت خودکار و بر اساس اعتبار آن کاربر ، فعال و قابل دسترسی میگردند .
  • در حین جریان ورود یکباره ، کابری میتواند صفحه ای شامل کلیه شبکه های اعتباری و مورد علاقه خود را مشاهده کند و از بین آن ها موارد دلخواه خود را انتخاب و دریافت کند .
  • کلیه تلویزیون های شبکه ای میتوانند از این فرآیند برای دسترسی آسان کاربران به اطلاعات و ویدیوهای آن شبکه بهره ببرند. ورود یکباره بر روی اپل تی وی و ای او اس ارایه خواهد شد .
 

آینده تلویزیون ، نرم افزارها هستند :

آخرین نسخه اپل تی وی پاییز سال گذشته ارایه شد، که دسترسی بسیار بالایی را به ارایه دهنگان به آن پلتفورم ویژه ای او اس که مخصوص اتاق نشیمن است را داده . حالا با بیش از 6000 نرم افزار موجود برای این پلتفورم، آینده تلویزیون‌ها را نرم افزار تعیین میکند.
کابران میتوانند از تجربه ای فوق العاده بر روی صفحه های بزرگ تلویزیون های خانگی لذت ببرند . در این مسیر نرم افزارهایی چون Zova یا Daily Burn برای ورزش، برنامه ریزی سفرهای آینده را با  Airbnb یا TripAdvisor ، یا تماشای SketchParty TV یا NBA 2K16 با دوستان و خانواده ، خرید بهترین محصولات از Gilt، آموزش آشپزی با Kitchen Stories Cookbook، مطلع شدن از آخرین اخبار به لطف ABC News، و یا تماشای بهترین فیلمها و سریالها را با HBO NOW یا  Sling TV تجربه کنند. ارایه دهندگان خدمات خود را بر روی این پلتفورم تازه آغاز کرده اند و هنوز بسیاری قابلیت دیگر برای استفاده و بهره برداری باقی مانده است.
  • “ تی وی او اس بر روی اپل تی وی نرم افزار Sling TV را با ایجاد ترکیبی بی نظیر از تکنولوژی و سرگرمی، به اوج رسانده” راجر لینچ (Roger Lynch) مدیرعامل Sling TV “
  • “ما به راحتی بازیهای خود را به اتاق نشیمن گسترش داده ایم – کاری که به وسیله کنسولهای بازی قبلی غیر ممکن بود ” هایبال سوارز (said Hannibal Soares) مدیر عامل BoomBit “
  • ” تی وی او اس اجازه داده  تا STARZ  به تجربه ای بی بدیل تبدیل شود که تا به حال در هیچ جای دیگر ندیده ام ” کریس البرشت (Chris Albrecht) مدیر عامل STARZ “
 
tvossiritopics-800x508_copy.jpg
 

سایر قابلیت های و بروز رسانی های  اپل تی وی :

کاربران آی او اس میتوانند نرم افزار جدید کنترل اپل تی وی را دریافت کنند . این نرم افزار از قابلیت های راهبری لمسی ، بازی و سیری پشتیبانی میکند.
اپل موزیک کاملا از نو طراحی شده ، این طراحی جدید وضوح و سادگی بی نظیری را در هر قسمت از نرم افزار ایجاد میکند .
زبانه های کتابخانه، برای شما ، جستجو و رادیو کاملا باز طراحی شده اند و حسی بسیار لذت بخش را به شما منتقل میکند و زبانه جستجو یافتن موسیقی ها را بسیار ساده تر کرده است.
نرم افزار Photos  در اپل تی وی از قابلیت جدید Memories  برخوردار است. این قابلیت لحظات خاص کاربران را از آلبوم کاربر انتخاب کرده و بر روی صفحه نمایش به اشتراک میگذارد . در حالی که اکثر کاربران ظاهر روشن و جدید را در اپل تی وی می خواهند ، ممکن است برخی از نمای تیره برای هماهنگی بیشتر با ظاهر سینمای خانگی لذت ببرند.
پس حالا کاربران میتوانند از زمینه تیره نیز استفاده کنند. وقتی در دستگاه خود نرم افزاری را دریافت کنید ،نرم افزارهای جامع به طور خودکار دریافت و بر روی صفحه قرار میگیرند .
آسان تر شدن وارد کردن نوشته ها ، وقتی صفحه کلید بر روی اپل تی وی به نمایش درآید ، بر روی نزدیکترین دستگاهی که با همان اپل آیدی مچ شده نیز جهت صفحه کلید نمایش داده میشود.
 
{media id=935,layout=blog}
 
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373