لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اِیرپادها به درستی در گوش شما خواهند ماند؟

اِیرپادها به درستی در گوش شما خواهند ماند؟

صحبت ها در مورد طراحی اِیرپاد بسیار متفاوت است. برخی از کارشناسان درباره اینکه شکل اِیرپادها بگونه ای ارگونومیک طراحی شده یا نه سوال هایی در ذهن دارند.

به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم مشاهدات برخی از افراد خبره در این زمینه را برای شما مطرح کنیم تا شاید برای سوالات شما پاسخ مناسبی باشد.

سوزی آکس از MacWorld بعد از مراسم اپل زمانی به دست آورد تا اِیرپادهای جدید را تست کند. او میگوید: نه تنها شروع به دویدن کردم, بلکه سرم را به شدت تکان دادم و بالا و پایین پریدم. اِیرپاد محکم در گوشم ایستاده بود و صدای موزیک به شدت بلند بود.در حدیکه صدای اطراف را نمیشنیدم. واقعا تاثیر گذار بود.

جان گرابر از Daring Fireball نیز تجربه مشابهی دارد: من به ایرپادهای سیمی اپل فک نمیکنم, چون اِیرپادها بهتر در گوش جا میگیرند و حس بهتری دارند.

 

اِیرپادها به درستی در گوش شما خواهند ماند؟

 

اما SlashGear نسبت به این موضوع زیاد خوشبین نیست: مشکل من و خیلی افراد دیگر مانند من این است طراحی اِیرپاد اپل به گونه ای نیست که در گوش بماند. بدون هیچ نواری که آنرا در گوش نگه دارد, حس میکنم از گوشم آویزان است و هر لحظه منتظرم از گوشم بیفتند. همچنین آنها فاقد بندی هستند که آنها را جهت ایمنی نگه دارد تا گم نشوند. قبول دارم که شما میتواند حتی با یک اِیرپاد به موزیک گوش کنید و تماس بگیرید اما این دلداری خوبی برای گم کردن یک قطعه از اِیرپادهای 159 دلاریتان نیست!

در اینجا به نظر میرسد اِیرپاد بهتر از همتای سیمی خود در گوش قرار میگیرد و اگر مشکلی برای استفاده از ایرپاد های سیمی دارید برای شما بهتر است که به سمت این محصول جدید حرکت کنید. طبق گفته اپل اِیرپادهای جدید تا اواخر اکتبر و با قیمت 159 دلار عرضه خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373