لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی پیغامهای خطا در آیتونز

بررسی  پیغامهای خطا در آیتونز

در این پست قصد داریم پیغامهای خطایی را که در حین کار با آیتونز برخورد می کنیم مورد بررسی قرار دهیم.این ایرادات یا در حال دانلود از آیتونز و تماشای فیلم و موزیک و یا در حال سینک کردن و یا نصب و آپدیت اپلیکیشنها برایتان پیش می آید.

پیغامهای خطا دسته 98xx-

Error -9800 : برای رفع این پیغام خطا بایستی تاریخ سیستم خود را به صورت دقیق تنظیم کرده و سپس ریستارت کنید.

Error – 9808 : برای رفع این پیغام خطا بایستی زمان و ساعت سیستم خود را به صورت دقیق تنظیم کرده و سپس ریستارت کنید.

Error -9812 : بایستی شما مودم دستگاه خود را خاموش و روشن کرده و تاریخ و زمان کامپیوتر خود را  به صورت دقیق تنظیم کرده و سپس ریستارت کنید.

Error -9814 : تاریخ و زمان کامپیوتر رو به صورت دقیق تنظیم کرده و سپس ریستارت کنید.

Error -9815 : تاریخ و زمان کامپیوتر رو به صورت دقیق تنظیم کرده و سپس ریستارت کنید.

Eroor -9843 : هنگامیکه شما در حال دانلود از آیتونز هستسد و از حساب کاربری خود خارج می شوید با این پیغام خطا مواجه می شوید برای رفع مشکل بایستی دوباره فایل و یا نرم افزار مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اقدام به دانلود اپل آیدی خود را وارد کنید تا دانلود مجددا شروع شود.


پیغامهای خطا دسته 50xx-

Error -5000 : نرم افزاری  که قصد دانلود آنرا از آیتونز دارید قادر نیست در پوشه اپلیکیشن ذخیره شود و چنانچه با اتصال مجدد نیز همین پیغام ظاهر شود راه حلی برای رفع مشکل وجود ندارد.


پیغامهای خطا دسته 32xx-

Error -3259 : ارتباط شما با  سرور های اپل از دست رفته و مجددا امتحان کنید و حتما چک بفرمایید که مشکل از اینترنت شما نباشد.(توجه بفرمایید که با قطع و وصلهای زیاد اینترنت نیز همین پیغام ظاهر می شود)

Error -3198 :هنگام دانلود فایل از آیتونز هنگامیکه اینترنت شما به مشکل برخورد کند با این پیغام مواجه خواهید شد.


پیغامهای خطا بین 1 تا 100

Error -1 : این ارور موقعی ظاهر میشود که شما میخواهید آیفون ۴ خود را ریستور کنید ولی در مرحله آپدیت بیس باند به دلیل استفاده آیتونز از حفره قدیمی سرور اپل با مشکل روبه رو میشود و گوشی به حالت ریکاوری میرود و باید با استفاده از نرم افزار TinyUmbrella از این حالت خارج کنید.

Error -50 :برای مشکل نرم افزار های iTunes و QuickTime رو به صورت کامل پاک کرده و دوباره نصب کنید.

Error -35 : این خطا هنگام دانلود آهنگ از آیتونز اتفاق می افتد و شما بایستی فایل خود را مجدد دانلود کنید.

Error 1 : -وقتی میخواهید آیفون خود را از فریمویر 5 به iOS 4.x دانگرید کنید و یا با فریمویر کاستوم ریستور کنید با این ارور رو به رو خواهید شد و گوشی شما به حالت ریکاور خواهد رفت و با استفاده از نرم افزار های TinyUmbrella یا FixRecovery از این حالت خارج کنید.

– اگر آیفون خود را با فریمویر کاستوم ریستور میکنید و این ارور را دریافت کردین باید نرم افزار TinyUmbrella را اجرا کرده و تیک allow a baseband upgrade رو بزنید.

-این ارور به دلیل قدیمی بودن ورژن آیتونز هم میتواند ظاهر شود و باید آخرین ورژن آیتونز را نصب کنید.

Error 6 : در هنگام دانگرید رخ میدهد و یعنی اینکه گوشی به حالت downgrade mode وارد نشده و باید کامپیوتر را ریستارت کرده و سپس پورت USB رو عوض کنید و بهتر است از USB های عقب استفاده کنید.

Error 9 : با ریستارت کردن کامپیوترتان این ارور رفع خواهد شد.

Error 10 : گوشی در هنگام ریستور نمیتواند بوت لود شود و این مشکل در آپدیت بیس باند رخ میدهد و باید دوباره امتحان کنید.

Error 11 : در هنگام Unzip کردن فریمویر فایل BBFW پاک شده است و مشکل از فریمویر است و باید از فریمویر دیگه ای استفاده کنید و یا دوباره دانلود کنید.

Error 13 : وقتی که میخواهید آیفون رو به یک فریمویر Beta با ویندوز ریستور کنید این ارور را دریافت میکنید و باید با استفاده از مک اقدام به ریستور کنید و باید اکانت دولوپر داشته باشید یعنی از طرف اپل Block شده.

– این ارور با تغییر پورت USB هم میتواند رفع شود . کامپیوترتان را ریستارت کرده و پورت USB را عوض کنید.

– با آپدیت آیتونز هم این ارور میتواند رفع شود.

Error 14 : – مشکل از فایل فریمویر کاستوم میتواند باشد .
– با تغییر پورت USB و با ریستارت کامپیوتر این ارور میتواند رفع شود.
– هنگام ریستور به فریمویر کاستوم این ارور رخ میدهد و گوشی در حالت bootable گیر میکندو باید با استفاده از TinyUmbrella از این حالت خارج کنید.

Error 17 : مشکل از فایل فریمیر شما است و یکی از فایل های فلش nand0/nor0 از IPSW از دست رفته است و باید فایل فریمویر را عوض کنید.

Error 18 : از آخرین ورژن آیتونز استفاده کنید.

Error 20 : در حالت DFU ریستور کنید و همچنین تداخل با نرم افزارهای امنیتی کامپیوتر هم میتواند در این ارور دخیل باشد.

Error 21 : عدم توانایی ریستور به فریمویر کاستوم.شما باید آیفون خود را به حالت DFU ببرید و در حالت ریکاوری اصلا ریستور نکنید.اگر باز هم ارور رو دریافت کردید باید دکمه هاب پاور و هوم رو نگه دارید تا گوشی یک بار ریبوت شود و سپس به حالت DFU ببرید و سپس اقدام به ریستور کنید.

– این ارور هنگام ریستور آیفون 4S با سرور Sauriks رخ میدهد و باید آیفون رو به حالت DFU برده و سپس اقدام به ریستور کنید.

Error 23 : مشکل سخت افزاری . اگر با تغییر پورت USB و ریستارت کامپیوتر مشکل حل نشد باید کامپیوتر را عوض کنید.

Error 26 : مشکل از فایل فریمویر است و باید از فریمویر دیگری استفاده کنید.

Error 28 : مشکل سخت افزاری .اگر با تغییر کامپیوتر این مشکل رفع نشد ایراد از کانتکتور USB آیفون هم میتواند باشد.

Error 29 : اگر با تعویض کابل و کامپیوتر رفع نشد مشکل از باتری آیفون میتواند باشد.

Error 34 : هنگام دانلود از آیتونز این ارور ظاهر میشودو دلیل بر Full بودن Hard شما است.

Error 37 : تداخل با نرم افزارهای امنیتی کامپیوتر. آنتی ویروس را غیر فعال کنید.

Error 40 : این ارور در حین هکتیویت کردن با Sn0wbreeze 2.0.1 ظاهر میشه که در Sn0wbreeze 2.0.2 این ارور رفع شده.


پیغامهای خطا دسته 10xx

Error 1002 : در حین ریستور ظاهر میشه و با دوباره ریستور کردن فیکس میشه.

Error 1004 : این ارور به این دلیل است که اپل در قست همزمانی یا آپدیت بیس باند مشکل داره و دلیل آن هم به دست کاری فایل hosts برمیگردد ( اگر سرور اپل رو در فایل hosts به سرور Saurik یعنی 74.208.10.249 gs.apple.com تغییر بدین این ارور رو خواهید داشت.) و باید با TinyUmbrella گوشی رو از حالت Recovery خارج کنید تا گوشی ریبوت شده و بالا بیاد.

Error 1011 : این ارور باعث میشه که گوشی شما به حالت ریکاوری بره و دلیل آن هم برمیگردد به فایل های خود آیتونز یعنی فایل ITunesMobileDevice.dll یا حذف شده و یا در حال آپدیت میباشد.

Error 1013 : این ارور در آیفون ۴ ها به این معنی است که در سرور اپل در فایل hosts مشکلی است و اگر شما میخواهید بیس باند شما آپدیت بشه باید عبارت gs.apple.com رو از فایل hosts پاک کنید و آیتونز رو دوباره اجرا کرده و ریستور کنید و اگر میخواهید بیس باندتون رو آپدیت نکنید (برای آیفون ای لاک که نباید بیس باند آپدیت بشه.) در این حالت فقط جیلبریک کنید تا گوشی بالا بیاد.
در مورد بقیه گوشی ها یعنی آیفون 2G و آیفون 3G و آیفون 3GS اگر این ارور رو دریافت کردید با یکبار ریستارت کردن کامپیوتر و یا با تغییر کامپیوتر این ارور فیکس خواهد شد.

Error 1014 : این ارور هم وقتی ظاهر میشه که شما میخواهید دانگرید کنید و باید از فایل کاستوم استفاده کنید که دارای SHSH Blobs باشه در غیر اینصورت اجازه دانگرید داده نمیشه.

Error 1015 :* این ارور رو دارندگان آیفون 3G که به بیس باند 6.15.00 آپگرید شده اند در حالت دانگرید و یا ریستور به ۴.۲.۱ دریافت میکنند و باید مراحل زیر رو انجام بدن.
1- گوشی خود رو با یکی از نرم افزارهای iReb و یا Redsn0w و یا iFaith به حالت DFU ببرند و سپس با استفاده از آیتونز ریستور کنند.
2- با ایتفاده از Redsn0w و یا iFaith فایل کاستوم رو که بدون بیس باند آیپد است رو بسازند و سپس با استفاده از ۳ نرم افزار نام برده در مورد 1 به حالت DFU برده و با آیتونز ریستور کنند.


پیغامهای خطا دسته 14xx

1428 و 1418 و 1417 و 1415 و Error 1413 : کامپیوتر رو ریستارت کنید . پورت USB رو عوض کنید.سیستم عامل کامپیوتر رو دوباره نصب کنید.آنتی ویروس رو غیر فعال کنید.آیتونز رو به آخرین ورژن آپدیت کنید.

Error 1050 : مشکل در سرور اپل و باید دوباره امتحان کنید و یا باید با استفاده از iREB به حالت DFU ببرید و یا باید از فریمویر کاستوم استفاده کنید.


پیغامهای خطا دسته 16xx

Error 1600 : اگر میخواهید به یک فریمویر کاستوم که با استفاده از iFath و یا Redsn0w ساخته اید ریستور کنید باید و باید با استفاده از iFait و یا Redsn0w به حالت DFU ببرید در غیر اینصورت این ارور رو دریافت خواهید کرد.
اگر دز حین ریستور به 5.x.x این ارور رو دریافت کردین در فایل hosts به آخر متن عبارت guzzoni.apple.com رو اضافه کنید و سپس آیتونز رو دوباره اجرا کرده و اقدام به ریستور کنید.

Error 1601 : آیتونز رو Uninstall کرده و دوباره نصب کنید.

1603 و Error 1602 :* کامپیوتر رو ریستارت کنید . پورت USB رو عوض کنید.سیستم عامل کامپیوتر رو دوباره نصب کنید.آنتی ویروس رو غیر فعال کنید.آیتونز رو به آخرین ورژن آپدیت کنید.
در مورد Apple TV در مرحله بردن به حالت DFU مشکلی پیش آمده و باید دوباره سعی کنید.

Error 1604: این ارور به خرابی فایل فریویر ( IPSW ) و یا فریمویر کاستوم مربوط میشود.

Error 1611 : این ارور در حین ریستور کردن آیپد ۲ ظاهر میشود و آیتونز سعی میکند که آیپد رو ریستور کند ولی نمیتواند و آیپد ریبوت شده و در حالت ریکاوری گیر میکند و باید دوباره و در حالت ریکاوری ریستور کنید.

Error 1618 :* آیتونز رو Uninstall کرده و دوباره نصب کنید.

Error 1619 : مشکل از ورژن آیتونز میباشد و باید آیتونز رو به آخرین ورژن آپدیت کنید.

Error 1644 : در حین ریستور مسیر IPSW تغییر داده شده و باید دوباره ریستور کنید و در حین ریستور از فایل IPSW کپی نکنید و یا Cut نکنید.


پیغامهای خطا دسته 20xx

ارور های بین 2000 تا 2009 اکثرا با راه حلهای زیر میتوان فیکس کرد در صورتی که باز هم نتونستید این ارور هارو برطرف کنید از گزینه های بعدی استفاده کنید.
راه حلهای عمومی: تمام کابلهای یدکی و USB ها به جز کیبرد و ماوس رو از کامپیوترتون بکشید و دوباره ریستور کنید.

Error 2001 : در مک های با سیستم عامل هایی با ورژن 10.5.6 یا پایینتر این باگ رو در حالت بردن به DFU رو دارند و به همین دلیل این ارور رو دریافت میکنید و با آپدیت به 10.5.7 یا بالاتر میتوانید این ارور رو فیکس کنید.
– limera1n رو ببندید.

Error 2002 : آیتونز نمیتونه دستگاه شما رو ریستور کنه این هم به این دلیل است که یا دستگاه دیگری از آن استفاده میکند و یا از سور اپل دیسکانکت شده است .

Error 2003 :* مشکل در کانکت شدن آیفون به کامپیوتر با کابل .مشکل از کابل یا پورت USB است.
– در هنگام ریستور با sn0wbreeze مشکلی ایجاد شده.دستگاه خود رو از کابل جدا کنید و دوباره کانکت کنید سپس دوباره ریستور کنید.

Error 2005 : مشکل سخت افزاری با کابل یا USB یا کانتکتور خود گوشی
بعضی از افراد گزارش داده اند که با تغییر کابل USB و پورت USB این ارور فیکس شده.

Error 2006 : همه ی کابلهای USB رو از کامپیوتر جدا کنید و اگر باز هم ارور رو دریافت کردین از یک کابل دیگری استفاده کنید.


پیغامهای خطا دسته 30xx

Error 3002 :

– اگر میخواهید به یک ورژن قدیمی ریستور کنید این ارور رو دریافت خواهید کرد و دلیل آن هم این است که شما SHSH مربوطه رو ندارید.

– این ارور دلیل بر timeout شدن سرور اپل هم میتواند باشد و باید دوباره ریستور کنید.

– اگر از سرور TSS یعنی با استفاده از سرور ( TinyUmbrella ) میخواهید ریستور کنید این ارور رو دریافت میکنید به این معنی است که این سرور برای ریستور کارآمد نیست باید سرور رو در فایل hosts تغییر بدین.

Error 3004 : وقتی که میخواهید ریستور کنید باید به اینترنت کانکت باشید در غیر اینصورت این ارور رو دریافت خواهید کرد.
– اگر سرور gs.apple.com مشغول باشه این ارور رو هم دریافت خواهید کرد اگر به دوباره سعی کردن هم این ارور فیکس نشد باید یکی از پورتهای 8080 و یا 443 در قسمت proxy اینترنتتون باز کنید و از حالت block در بیارین.


پیغامهای خطا دسته 31xx

Error 3191 : این ارور ممکن است به دلیل مشکل داشتن QuickTime به وجود بیاد و باید آیتونز رو دوباره Install کنید و اگر باز هم این ارور رو دریافت کردید باید مراحل زیر رو لنجام بدین.

1- به مسیر زیر رفته و بر روی آیکون QuickTime کلیک راست کرده و Properties رو انتخاب کنید.

کد:
C:/Program Files/QuickTime/QuickTimePlayer.exe

2- به قسمت Compatibility بروید و سپس Run this program in compatibility mode for رو انتخاب کنید.

3- Apply کرده و Properties رو ببندید.

Error 3194 : اگر شما میخواهید به یک ورژن پایینتر گوشی خودتون رو ریستور کنید باید SHSH مربوطه رو داشته باشید در غیر اینصورت اجازه ی ریستور به شما داده نمیشه.و اگر هم SHSH رو داشته باشید باز هم ارور 3194 رو دریافت خواهید کرد ولی میتوانید به راحتی این ارور رو فیکس کنید.
برای فیکس این ارور باید در ویندوز به مسیر ( C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts ) و در مک به مسیر ( /etc/hosts ) رفته ( از فایل hosts خود یک کپی بگیرید و در یک جای دیگه ای ذخیره کنید. ) و عبارت زیر رو به آخر متن اضافه کنید.( آخر متن خطی که دارای عبارت gs باشد رو پاک کنید. )

 

گردآوری کننده مطلب :یکی از قوی ترین انجمن های اپل در ایران می باشد Apple-ios.ir

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373