لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون 7 که در کنفرانس مطرح شد

قیمت آیفون 7 که در کنفرانس مطرح شد

قیمت آیفون 7 در ایران چقدر خواهد بود ؟

آیفون ۷ با ظرفیت های ۳۲ ، ۱۲۶ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد . قیمت پایه ۶۴۹ دلار میباشد . اگر یادتان باشد ، قیمت آیون 6اس هم با همین قیمت به بازار عرضه شد . این بدان معناست که آیفون 7 هم پس از مدت زمان کوتاهی و خوابیدن التهاب بازار ، دقیقا با قیمت حال حاضر آیفون 6 اس برابری خواهد کرد . یعنی آیفون 7 با حجم 32 گیگ قیمت حدودی 2.300.000 تومانی خواهد داشت . همچنین آیفون 7 با حجم 128 گیگ قیمت حدودی 2.700.000 تومانی و همچنین آیفون 7 با حجم 256 گیگ قیمتی برابر 3.100.000 در پی خواهد داشت . 

قیمت آیفون 7 پلاس در ایران چقدر خواهد بود ؟

آیفون 7 پلاس با ظرفیت های مشابه و قیمت پایه ۷۶۹ دلاری عرضه خواهد شد. بنابراین اگر بخواهیم از الان قیمت حدودی بگذاریم ، میتوان به این ترتیب قیمت گذاری کرد :
قیمت آیفون 7 پلاس اپل با حجم 32 گیگ حدود 2.800.000 و همچنین قیمت آیفون 7 پلاس با حجم 128 گیگ 3.200.000 و آخرین ورژن یعنی آیفون 7 پلاس با حجم 256 قیمت حدودی 3.600.000 را در ایران خواهد داشت .
 

قیمت آیفون 6 اس کاهش پیدا خواهد کرد ؟

قیمت مدل های ۶ و ۶ اس هم طبق روال معمول کاهش پیدا می کند. همان طور که میدانید سنت دیرینه اپل بر این است که قیمت آیفون های ورژن قبلی را ۱۰۰ دلار کاهش خواهد داد . البته زیاد به این دلخوش نباشید که به سرعت قیمت های الان بازار کاهش پیدا کند . حداقل دو الی سه ماه زمان خواهد برد . 

پیش سفارش آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از کی آغاز خواهد شد ؟‌

ثبت پیش سفارش برای آیفون های جدید از ۹ سپتامبر آغاز می گردد. iOS 10 هم از ۱۳ سپتامبر در دسترس خواهد بود. یعنی چیزی حدود 5 روز دیگر آی او اس 10 هم برای همه در دسترس خواهد بود . 
برای خرید AirPod هم از ماه اکتبر آماده روانه بازار خواهد شد و قیمت 159 دلاری خواهد داشت . برای آشنایی بیشتر با این محصول خارق العاده به پست ” ایرپادهای کاملا بی سیم ” مراجعه کنید . 
 
اپل باز هم قیمت ها را افزایش نداد . همچنان قیمت ها مثل آیفون 6 اس میباشد و قیمت آیفون 6اس ۱۰۰ دلار کاهش پیدا کرد . اما باید منتظر باشید تا قیمت گوشی در ایران مشخص شود و باید چند وقتی را منتظر بمانید تا قیمت آیفون 7 به قیمت معقول برسد . 
برای اطلاع بیشتر در مورد آیفون 7 به پست ” نقد و بررسی آیفون 7 اپل ” مراجعه کنید . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373