لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نقد و بررسی آیفون 7 اپل

نقد و بررسی آیفون 7 اپل

معرفی رسمی آیفون 7 اپل :

پیشرفته ترین سیستم عامل موبایل مستحق پیشرفته ترین اسمارت فون جهان است  . iOS10 پیشرفته ترین و امن ترین سیستم عاملی میباشد که تا به حال تاریخ اسمارت فون ها به خود دیده اند . میتوان این ادعا را کرد که هیچ شرکت امنیتی ، هیچ آنتی ویروسی را برای این سیستم عامل طراحی نکرده است و همه متفق القول بر این باورند که هیچ آنتی ویروسی و یا هیچ آنتی اسپمی نیاز نیست تا امنیت آیفون را تامین کند . آیفون خود به تنهایی یکه تاز دنیای امنیت میباشد .
بهترین آیفونی که تا به حال ساخته شده ؛ آیفون 7 میباشد .
این موبایل جدید طراحی خارق العاده ای دارد و همه چیز را تمام کرده است . دوربین ، پردازنده ، هندزفری ، گوشی ضدآب ، پورت 3.5 میلی متری و هر آن چه که میشد را اپل تغییر داد . 
آیفون ۷ در رنگ جدید مشکی عرضه خواهد شد و رنگ های طلایی، نقره ای و رز گلد هم جزو گزینه های موجود هستند. 
آیفون 7 در ورودی های محصولات تحولاتی را پدید آورده ، فورس تاچ، کلیک ویل و… مواردی از این دست هستند . 
دکمه ی هوم باز طراحی شده تا به فشار حساس باشد و از یک موتور لرزشی نیز بهره ببرد + قابلیت های ترک پد مک بوک 
با تپتک انجین API‌ می توان برای هر رویداد بازخورد متفاوتی تعریف کرد.
حال میخواهیم تمام آن چیزی که تغییر کرده است را به تفکیک شرح دهیم :

آیفون 7 ضدآب است. 

آیفون ۷ و ۷ پلاس ضد آب وگرد و غبار است . این محصول از استاندارد IP67 بهره می برد . بنابراین می‌تواند به مدت نیم ساعت در عمق یک متری آب دوام بیاورد.
 
iPhone7Water.jpg
 

دوربین آیفون 7 : 

همه چیز دگرگون شده سیستم لرزشگیر، گشودگی دیافراگم ۱.۸ و لنز شش المنتی جدید هستند. سنسور ۱۲ مگاپیکسلی جدید ۶۰ بار سریع تر است و ۳۰ درصد انرژی کمتری مصرف می کند. این سنسور ۵۰ درصد نور بیشتری را جذب می کند.فلش ترو تن نیز با چهار LEF و یک سنسور ویژه سعی می کند در شرایط نوری بد به کمک شما بیاید. در تاریکی هم مانند روز عکس بگیرید و خاطره آفرینی کنید . 

در آیفون یک پردازنده ی ویژه ی پردازش تصویر به کار رفته که از ویژگی های یادگیری ماشینی نیز برخوردار است. در واقع برای هر عکس در ۲۵ میلی ثانیه ۱۰۰ میلیون عملیات روی عکس انجام میشود . 

اکنون می توانید تصاویر زنده را برش زده، رویشان فیلتر اعمال کرده و از آنها در اپ های شخص ثالث تحت iOS 10 استفاده کنید.

دوربین جلویی کیفیتی ۷ مگاپیکسلی دارد و از لرزشگیر خودکار بهره می برد.

 

iphone-Camera.jpg

 

  • برای دیدن مشخصات کامل دوربین آیفون 7 پلاس به پست” دوربین آیفون ۷ پلاس نقد و بررسی ” مراجعه کنید .
  • برای دیدن مشخصات کامل دوربین آیفون 7 به پست “ دوربین آیفون 7 نقد و بررسی ” مراجعه کنید . 
  • قابلیت جدید آیفون 7 : اسنیک پیک – برای داشتن اطلاعات بیشتر به پست ” دوربین آیفون 7 با قابلیت اسنیک پیک ” مراجعه کنید .
  • اسپیکرهای جدید آیفون 7 استریو شده است و قدرت آن نسبت به ورژن قدیمی دو برابر شده است . همچنین پورت 3.5 میلی متری به صورت کامل حذف شده است . برای داشتن اطلاعات بیشتر به پست ” ویژگی های صوتی آیفون 7 اپل + ایرپادهای جدید ” مراجعه کنید . 
  • اما در این کنفرانس ایرپادهای بی سیم هم معرفی شد . ایرپادهای بی نظیری که به راحتی میتواند جای هدفون های بی سیم و فوق العاده پیشرفته را بگیرد . برای داشتن اطلاعات بیشتر به پست “ ایرپادهایی کاملاً‌ بی سیم – هندزفری وایرلس آیفون ۷ ” مراجعه کنید .
  • از همه چیز که بگذریم ، به صفحه نمایش فوق العاده جذاب خواهیم رسید . صفحه نمایش زنده که تمامی اسمارت فون ها را کنار خواهد زد و یکه تاز صفحه نمایش ها خواهد شد . برای داشتن اطلاعات بیشتر به پست ” صفحه نمایش رتینا اچ دی آیفون 7 ” مراجعه کنید . 
  • قلب تپنده و قدرتمند آیفون 7 بالاخره 4 هسته ای شد . پردازنده ای که بسیار هوشمند خواهد بود و لذت استفاده از هر نرم افزاری را دوچندان خواهد کرد . اینقدر قوی هست که آیفون 7 به راحتی نقش یک کنسول بازی را برای شما داشته باشد . برای داشتن اطلاعات بیشتر به پست ” پردازنده 4 هسته ای آیفون 7 اپل – A10 ” مراجعه کنید . 
  • آیا باطری هم بهتر شده است ؟ 

با توجه به کوچکتر شدن بورد آیفون 7 ، باتری این گوشی هم بهتر شده است و اپل مدعی شده است که باتری ۲ ساعت بیشتر جواب گو خواهد بود . این طولانی ترین باتری میباشد که روی آیفون ها تا به حال به کار گرفته شده است . برای داشتن اطلاعات بیشتر به پست ” طولانی ترین عمر باتری در آیفون 7 ” مراجعه کنید .

ویدیوی معرفی آیفون 7 را تماشا کنید .

{media id=924,layout=blog}
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373