لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خبر فوری: پروژه واقعیت مجازی اپل تایید شد

خبر فوری: پروژه واقعیت مجازی اپل تایید شد

بعد از مدت ها بحث و شایعه در مورد پروژه واقعیت مجازی اپل (VR) بالاخره مشخص شد که تراشه های A9 برای پخش 3 بعدی ویدئو در حقیققت  مجازی اپل آماده هستند ولی تراشه های A10 که در آیفون 7 بکار رفته اند قطعا برای بازیهای ویدئویی از طریق واقعیت مجازی در نظر گرفته شده اند.

طبق تحقیقاتی که گروهی از توسعه دهندگان در مورد تست سخت افزار در زمینه تبدیل و پخش ویدئوها انجام داده اند, به این نتیجه رسیده اند که هر دو تراشه A8 و A9 به راحتی میتوانند ویدئوهای با کیفیت H264 تا 4K را دیکُد کنند. در جدول زیر برخی از نتایج تحقیقات آنان منعکس شده:

 
 
خبر فوری: پروژه واقعیت مجازی اپل تایید شد
 
 

A9 موفق به پشت سر گذاشتن دیکُد 4K و 60 فریم بر ثانیه شد

با توجه به اطلاعات جدول بالا میتوان متوجه شد که تراشه A8 آیفون 6 و 6 پلاس ویدئوهای H264 را در 60-70 مگابیت بر ثانیه دیکُد کرده و میخوانند. در حالیکه تراشه A9 همین کار را با 100-120 مگابیت بر ثانیه انجام میدهد.پس تست 4K با 60 فریم بر ثانیه با موفقیت به انجام رسیده است.

تفسیر اطلاعات بدست آمده:

ویدئوهای 360 درجه و 3 بعدی واقعیت مجازی, حداقل به 2  پخش کننده 4k نیازمند است (برای هر 2 چشم). کیفیت و جزییات 4K به حدی هست که با 120 مگا بیت بر ثانیه تصاویر روان به چشم بیایند.

برای رندر کردن با جزییات تصاویر در محیط کروی شکل واقعیت مجازی, حداقل ویدئو های 4K مورد نیاز است. واقعیت مجازی 360 درجه با رزولوشن 1080 فاقد جزییات دقیق خواهد بود و برای تجربه مطلوب یک واقعیت مجازی سه بعدی, 2 ویدئو 4k برای هر 2 چشم نیاز است. سرعت 120 مگابیت بر ثانیه قابلیت دیکُد و خواندن دو پخش کننده 4K را بطور همزمان خواهد داشت. نسلهای گذشته A8 قادر به اینکار نبودند.

 

Screen_Shot_2016-09-06_at_10.50.48_PM.png

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420