لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینتل برای تولید تراشه های اپل, TSMC را به چالش میکشد

اینتل برای تولید تراشه های اپل, TSMC را به چالش میکشد

به نظر میرسد شرکت اینتل به دنبال کنار زدن رقیب خود در تولید تراشه های هوشمند برای اپل است. بنا به گزارش های رسیده اینتل قصد دارد تا اوایل سال 2018 سفارشهای شرکت TSMC را از آن خود کند.  اینتل چندی پیش اعلام کرده بود برای تکنولوژی ARM مجوز خواهد گرفت تا سفارشات بیشتری از شرکتهای تولید کننده گوشی های هوشمند دریافت کند. گفته میشود LG اولین شرکتی است که بعد از توافق با ARM برای استفاده از محصولات اینتل اعلام آمادگی کرده است.

 شرکت TSMC بیش از چند دهه است که همکاری نزدیکی با ARM دارد اگرچه که ممکن است این با ورود اینتل, این روابط دستخوش تغییر شود.

TSMC برای سال 2018 و 2019 رقابت سختی برای سفارشات اپل با اینتل پیش رو خواهد داشت. همچنان که اینتل خود را به اپل نزدیکتر کرده است, قصد دارد حداقل یک یا دو سفارش دهنده کلان را از TSMC بگیرد.

  

رقابت اینتل با TSMC

 

اینتل بواسطه اتخاذ سیاست های تولیدی خود در زمینه تراشه ها و قطعات رایانه ای در گذشته دچار نواقصی شده است, اما حقیقتی که مسلم است این است که این سیاستها امروز برای اینتل تبدیل به منبع جدیدی برای درآمد شده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند اینتل رقیب بسیار سرسختی برای TSMC خواهد بود.

از آنجا که بین اپل و اینتل مشکلی وجود ندارد, بسیار محتمل است که اپل بخشی از سفارشات خود را به زودی به این شرکت منتقل کند. همکاری بین اینل و اپل همچنین مورد تایید سیاست های واشنگتن نیز خواهد بود چرا که سیاست های آنها تاکید بیشتری بر تولید قطعات داخل کشور دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373