لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی ترازوی هوشمند شیائومی

معرفی ترازوی هوشمند شیائومی

Xiaomi Mi Smart Scale

 
ترازوی بسیار دقیق هوشمند شیائومی  – حتی تا ۱۰۰ گرم ، حتی توان اندازه گیری یک لیوان آب نوشیده شده را به کمک حسگرهای با دقت بسیار بالای خود دارد تا وزن دقیق شما را به درستی اندازه گیری نماید
 
150401-mi-smart-scale-04.jpg
 
به عنوان یک موضوع مهم ، حتی کوچکترین تغییرات در وزن شما ، برایتان مهم است. استفاده از فن آوریی یگانه در حسگرهای حساسیت بالا و انتخاب فولاد منگنز بسیار قوی و قابل اعتماد این توانایی را به ما میدهد تا دقیق ترین محاسبات ممکن در مورد وزن بدن را انجام دهیم. ما محاسبات قدیمی را برای محاسبه وزن بدن کنار گذاشته و روش نوینی را در پیش گرفتیم تا وزن بدن را در سه روش مختلف محاسبه تا نتیجه ای با دقت بالا را ارایه کنیم. به کمک این روش در کمترین زمان ممکن جزئیات وزن شما محاسبه میگرد. با دقتی ۲ برابر بیشتر از دستگاه های هم تراز.
 
1_copy_copy.jpg
 
هر روز ، شما میتوانید جزئی ترین تغییرات را در وزن خود ملاحضه کنید . شما میتوانید تغییراتی به اندازه ۴۵ گرم را ببینید و در مورد تغییرات وزن خود بعد از : ورزش ، باشگاه،  تمرین، قدم زدن، خریدکردن ویا حتی پس از انجام امور منزل ، تصمیم بگیرید.  همچنین میتوانید گراف رسم شده وزن خود را به کمک نرم افزار Mi ببینید و از این نرم افزار حرفه ای ترین توصیه های سلامتی را در اینباره دریافت کنید.
 
1427819724_acs-2.jpg
 
نرم افزار Mi Fit : میتوانید نرم افزار Mi Fit را باز کنید و کلیه اطلاعات خود را مشاهده کنید ، تغییرات را زمان بندی کنید و به وضوح پروسه تغییرات خود را ببینید. به علاوه ، بر اساس BMI میتوانید برنامه های تمرینات خودرا تنظیم و رژیم غذایی تان را همگام کنید. 
 
xiaomi-featured.jpg
 

شناسایی خودکار اعضای خانواده
بر اساس جرم فردی هر نفر ، این ترازو هوشمند خودکار هر عضو خانواده را شناسایی میکند و کودکان را از بزرگسالان تشخیص میدهد .

 

Xiaomi-Mi-Smart-Weight-Scale_copy.jpg

محافظت عالی و کارکرد بسیار دقیق . حتی با این که ترازو همیشه روی زمین قرار میگیرد، طراحان تمام تلاش خود را کرده اند تا هر قسمت از دستگاه بسیار کامل باشد. برای اطمینان از امنیت، ما آزمایشات بسیاری را بر روی دستگاه اعمال کرده ایم، از جمله سقوط توپ فولادی بر روی دستگاه ، چون ممکن است در سرویس بهداشتی چیزی سقوط کند ، پس ما کارایی و استقامت دستگاه را تظمین میکنیم .
 
lilu_2.png.jpeg
 
هم شما پیشرفت کنید ، هم ترازوی هوشمندتان . نرم افزار mi sport را بر روی گوشی خود باز کنید و تمام اطلاعات خود را از روی ترازو دریافت کنید و فریم ویر دستگاه را ارتقاء دهید. زندگی با ترازوی هوشمند mi تجارب لذت بخشی را برایتان به همراه خواهد داشت. با استفاده از بلوتوث مصرف پایین و عمر باطری که ۱ سال تمام خدمات میدهد.
 
12312312.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373