لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی اویرا

معرفی آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی اویرا

 

اویرا اینترنت سکیوریتی

 

یک نرم افزار جامع برای مشکلات امنیتی کلیه سیستم ها و زندگی آنلاین | این نرم افزار شما را از کلیه تهدیدهای آنلاین در امان میدارد ، در عین حال سرعت سیستم شما را افزایش میدهد

 

کامپیوترتان کند و آزار دهنده است

 
پیام های ارور، بالا امدن کند؟ کرشهای پیاپی؟ از آنجا که کامپیوترهای شخصی به همه جور کوکی ، لاگ ، فایلهای زباله و مشکلات رجیستری مشغول میشوند ، پس از مدتی دچار افت سرعت شدید میشوند. اویرا اینترنت سیکیوریتی مجهز به ابزار افزایش سرعت است ؛ راه حلی که سرعت کامپیتر شما را با یک کلیک  بسیار افزایش میبخشد.  
   system-speedup-tablet-img-en.jpg
 thumbs-up-visual.jpg

حفاظتی موثر

 
 
ویروس را فراموش کنید . یک بار برای همیشه تروجان ، ایمیل های مخرب ، و بد افزارها را به فراموشی بسپارید . اویرا آنتی ویروس ، اخرین فن آوری انتی ویروسها را ارایه داده تا شما به سادگی چت، بانکداری، جستجو و خرید کنید و هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.
 internet-security-privacy-visual.jpg

تنهایم بگذار

 
در دنیای امروزی، حریم خصوصی دیگر تضمین شده نیست. با وجود ردگیر های جستجو گر، ایمیلهای مخرب و سارقان هویت ، اویرا میتواند شما را در برابر تمام آنها محافظت کند. با امنیت تمام و کمالی که اویرا ارایه می دهد میتوانید در امنیت کامل ازجستجو، بانکداری، چت و حفاظت از هویت خود لذت ببرید.   
 

هر دقیقه یک ویروس جدید

 
این یعنی آنتی ویروس شما باید هر دقیقه بروز شود، والا بدرستی کار نمیکند. در عین حال بروزرسانی های بدون قاعده میتواند حجم زیادی از منابع سخت افزاری کامپیوتر را درگیر کند. خوشبختانه این بسته از خدمات اویرا مجهز به سیستم بروز رسانی سریع و بسیار سبک است تا آنتی ویروس شما را بروز نگه داشته و در عین حال سرعت سیستم را حفظ کند.
antivirus-cloud-visual.jpg 
 
 
protection-that-works-visual.jpg 
اویرای جدید بر اساس  قوی ترین فن آوری های روز دنیا ساخته شده .ترکیبی از روشهای جستجوی پیشرفته همراه با پردازش ابری . ما بهترین نوع محافظت را برای شما تضمین میکنیم. میلیونها کاربر اویرا در سطح دنیا ، تضمینی بر صداقت حرف ما و کیفیت خدمات اویرا بر روی کلیه پلتفرم ها است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373