لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکست گلکسی نوت 7 در تست خراش صفحه نمایش

شکست گلکسی نوت 7 در تست خراش صفحه نمایش
در حال حاضر گلکسی نوت 7 داغ ترین محصول بازار روز است, در حالیکه آیفون جدید اپل تا یک ماه آینده معرفی خواهد شد, فعلا فقط صدای سامسونگ به گوش میرسد!
گلکسی نوت 7 سامسونگ از لایه محفظ گوریلا گلس 5 شرکت کرنینگ استفاده میکند که در مقبابل شکستن مقاوم تر از نسل های قبلی است.اما آیا در مورد خراش هم اوضاع به همین شکل خواهد بود؟
اخیرا ویدئویی در فضای وب منتشر شده که در آن به نظر میرسد صفحه نمایش گلکسی نوت 7 به راحتی خراش برمیدارد! طبق این ویدئو خراش بوسیله قطعه فلزی با درجه 3 در مقیاس Mohs ایجاد شده, حال آنکه استاندارد معمول برای لایه محافظ بکار رفته در گلکسی نوت 7 چیزی حدود 5 یا 6 در مقیاس Mohs است که اصلا خبر خوبی نیست.
بلافاصله بعد از انتشار این ویدئو شرکت کرنینگ بیانیه ای صادر و در آن به چند نکته اشاره کرد.اول اینکه آزمایش مذکور با شیوه‌ای کنترل نشده انجام شده است. در ادامه این بیانیه آمده است که میزان مقاومت لایه گوریلا گلس 5 در گلکسی نوت 7 هرگز پایین نیست و این نتایج کاملا غلط است. در بیانیه شرکت سازنده این لایه محافظ، ایجاد خراش بر روی گوشی رد شده است و آنها معتقدند تنها مواد فلزی بر روی آن قرار گرفته‌اند.
 
 
شکست گلکسی نوت 7 در تست خراش صفحه نمایش
 
 
شرکت کرنینگ معنقد است خراش‌های مربوط به این ویدیو آنچنان جدی نیستند اما کاملا مشخص است که پاک کردن حتی مواد باقی مانده روی صفحه نمایش کار اصلا ساده ای نخواهد بود.
به نظر میرسد که صفحه نمایش نوت 7 مقاومتی که از آن انتظار میرود را از خود نشان نمیدهد. بهتر است کاربران این گوشی به فکر استفاده از برچسب های محافظ صفحه نمایش باشند. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420