لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آداپتور جدید اتوماتیک پرو، با قابلیت اتصال سلولار

آداپتور جدید اتوماتیک پرو، با قابلیت اتصال سلولار
اتوماتیک ، آداپتور جدید خود را ارایه داد ، این آداپتر بدون هیچ هزینه ای  به شبکه سلولار متصل میگردد . این شرکت همچنین از دیتا بیسی مشمول بر میلیاردها مایل مسیر و اطلاعات رانندگان در حین رانندگی پرده برداری کرد.
این آداپتور نوعی پرچمدار است که با تمرکز بر روی سیگنالهای  سلولار loT و ارتباط لحظه به لحظه عمل میکند. اتوماتیک قبلا کامپیوتر مخصوص خودرو هم ارایه داده بود که درک و  کاربری آن برای مصرف کنندگان بسیار ساده بود.
لوبا میلژکوویچ، بنیان گذار اتوماتیک میگوید: ” خوشحالیم که ارایه دهنده محصولی هستیم که با تکیه بر قدرت ارتباطات سلولی ، در دومین نسل ارایه شده با ترکیبی زیبا از محیط کاربری با طیف وسیعی از قابلیتها، میتوانیم بهترین کمک ها و خدمات را به مصرف کنندگان ارایه دهیم .”
Screen_Shot_2016-08-20_at_4.22.17_PM.png
قابلیت جدید ارتباط سلولی در آداپتور اتوماتیک پروکار :
این قابلیت ها شامل مکان یابی لحظه به لحظه  وسیله نقلیه ، اخطار بهبود یافته و دقیق تصادف ، به انضمام اولین فروشگاه نرم افزار‌های خودرو است. از دیگر قابلیت های این سیستم میتوان به بررسی عیوب مکانیکی خودرو در هنگام روشن شدن چراغ چک خودرو اشاره کرد.
به همراه ارایه نرم افزار اتصال اتوماتیک به کامپیوتر ، این شرکت نرم افزارهایی را بر روی اندروید و آی او اس ارایه داده است . این نرم افزار قابلیت تنظیمات کلیه اطلاع رسانی ها را در اختیار کاربر قرار میدهد،  به کمک IFTTT داخلی دستگاه ، کاربران قادر خواهند بود به صورت آنلاین کلیه خدمات از مکان یاب تا اطلاعات نقص های مکانیکی را ملاحظه و اطلاعات لازم را کسب کنند .
نرم افزار اتوماتیک به صورت کاملا بی نظیری با کاربران و راننده های وسایل یک پارچه میشود تا در زندگی روزمره کاربران بتوانند در ارتباط با این دستگاه کلیه امور جاری خود را نظیر گرم کردن نوشیدنی قبل از رسیدن به منزل یا پیگیری و دسته بندی اطلاعات کاری و پرداختها را انجام دهد.
 
Screen_Shot_2016-08-20_at_4.25.56_PM_copy.png
 
آداپتور جدید شرکت اتوماتیک به قابلیت ارتباط با شبکه 3G مجهز شده و بدون نیاز به تلفن یا نرم افزار میلیون ها مایل مسیر طی شده در روز در آن ثبت میگردد . این اطلاعات بزرگترین دیتا بیس رفتارهای ترافیکی موجود است و تاثیر بسزای بر فرهنگ رانندگی در آینده خواهد گذاشت . از چگونگی برخورد نقشه ریزی ترافیکی شهری تا گسترش توانایی خودران ها . برای اطلاعات دقیق تر و کاملتر به بلاگ شرکت اتوماتیک مراجعه کنید .
سیلیکون ولی کمترین فعالیت را نسبت به تعداد خودرو گزارش کرده است ، در مقایسه با آن سن انتونیو ۱۵۰٪ فعالیت بیشتری را نسبت به هر خودرو داشته است .
پورشه و بی ام دابلیو عصبانی ترین رانندگان را دارند و در آمریکا این مقام در دست شورولت سواران است .
شهرای جنوبی نسبت به شهر های شمالی رانندگان عصبی تری دارد. فونیکس رکورد دار این موضوع در بزرگراه هاست .
269355.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت