لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی دوربین فیلم برداری شیائومی مدل Yi Action

معرفی دوربین فیلم برداری شیائومی مدل Yi Action

YI Action Camera

Small Yet Powerful

video-intro_copy_copy_copy.png

روش عکاسی تان را تغییر دهید

با Yi action کارگردان باشید، عکاس باشید و یا تدوین گر باشید. با قابلیتهایی قوی و طراحی فشرده و سبک وزن ، این دوربین با کیفیت ، قابلیت ضبط ویدیوهایی  فول HD و عکسهای ۱۶ مگاپیکسل به شفافیت کریستالی و برجسته دارد. به کمک وای فای و بلوتوث تعبیه شده میتوانید ویدیو های و عکسهای دریافتی را مشاهده ، ویرایش و بلافاصله از طریق تلفن همراهتان  به اشتراک بگذارید . 
 
intro-bg.jpg
 

جهانتان را پانارومیک جستجو کنید

لنز فوق گسترده ۱۵۵ ° درجه ای

با لنز بی نظیر فوق گسترده ما میدان دید خود را گسترده نمایید. خط افق بیشتری را از شهرها و میدان دید بیشتری را در دشتها پوشش دهید. زندگیتان را در ۱۵۵ درجه با شکوه به تصویر بکشید.
 
wide-angle-c_copy_copy.jpg

همنشین  دوست داشتنی سفرهای بعدی

جمع و جور تر سفرکنید . با بسته مسافرتی Yi action در گروهتان بهترین باشید ، بسته مسافرتی دوربین با منوپاد مجهز به ریموت کنترل کمکتان میکند تا به راحتی عکس و ویدیوبگیرید. بهترین زاویه را بیابید و هیچ لحظه ای را از دست ندهید .
 
 
left-motorbike-image.jpg

در تمامی ماجراجویی ها بهترین همراهتان میباشد

بر روی زمین ، داخل آب، در برف ، Yi action ساخته شده تا در هر حالتی شما را همراهی کند تا بتوانید در همه ماجراجویی هایتان همراه ببرید. مجهز به چندین حالت برای عکاسی و فیلمبرداری . شما میتوانید اندازه تصاویر و نرخ فریم را بسته به نوع فعالیتتان تنظیم کنید. با قابلیت عکاسی پیاپی میتوانید هر لحظه ای را ثبت کنید و یا با تایم لیپس از طلوع افتاب عکس بگیرید.
 
Camera.png
 

تنوع تجهیزات جانبی ، تنوع انواع سرگرمی

بپوشیدش ، خیسش کنید و حتی هر جایی که میخواهید جایش بزنید . دوربین Yi action قابل استفاده در صدها حالت مختلف است. بر روی کلاه جای گذاری کنید تا ویدیو‌های بی نظیری از اسکیت برد سواریتان تهیه کنید یا در محفظه مخصوص بگذارید و زیر آب بروید. با این حال ، برای این دوربین هر روز لوازم جانبی های بیشتر برای ماجراجویی های بیشتر ارایه میگردد .
 
accessories-bg.jpg

 

ویدیوهای نفسگیر فوق اچ دی

مجهز به Ambarella A7LS ،  برترین پردازنده عکاسی جهان، که به کمک آن Yi action  تصاویر فوق اچ دی تهیه می کنید، نویز و ماتی را کاهش میدهد و تصویر را تثبیت میکند . با توانایی سلف تایمر، تایم لیپس، و عکاسی پیاپی خلاقیت خود را نمایان کنید.

 

عکسهای خارق العاده و خوش رنگ

دوربین Yi action با مجهز شدن به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی Exmor R CMOS سونی که دارای فن آوری backside illuminate می باشد ، نویز تصاویر را کاهش میدهد و حساسیت نسبت به نور را افزایش میدهد . با این توانایی حتی در وضعیت های نوری بسیار چالش برانگیز تصاویری شفاف و ترد تهیه کنید.
 
accessories-bg_copy.jpg

 

تصاویر را مستقیما روی گوشی مشاهده کنید

کنترل ، باز بینی و اشتراک

سرشار از مزایا از قبیل پخش مستقیم تصاویر و آموزش، نرم افزار Yi action کار با دوربین را بسیار ساده میکند . کنترل کامل دوربین تان را در دست داشته باشید، بی سیم فیلم و عکس بگیرید و از روی نرم افزار تنضیمات را تغییر دهید. دوربین را با کمک وای فای تعبیه شده آن به تلفن هوشمند خود متصل کنید و به وسیله نمایش تصویر روی صفحه تلفن قاب بندی مد نظر خود را اعمال نمایید. در انجمن ها عکاسی Yi action عضو شوید تا بهترین و جدید ترین تصاویر خارق العاده تهیهشده با این دوربین را ببینید.
 
Yi-action-camera.jpg

ترکیبی از سرگرمی و فن آوری که در جیب جای میگیرد

توانایی بسیار قوی تزریق شده در بسته ای کوچک. دوربین Yi action  سرسخت طراحی شده و میتواند در هر شرایط اب و هوایی همراهتان باشد. با وزن ۷۰.۵ گرم ، این دوربین سبک وزن میتواند همه جا همراهیتان کند. هرگز خانه را بدون همسفر جدیدتان ترک نخواهید کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420