لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتشار نرم افزار مشابه Face Time اپل توسط گوگل با نام Duo

انتشار نرم افزار مشابه Face Time اپل توسط گوگل با نام Duo
بعد از انتظاری سه ماهه, گوگل در نهایت اَپ رایگان مکالمه تصویری خود را برای سیستم عاملهای اندروید و iOS منتشر کرد. این برنامه اولین بار در ماه می همزمان با کنفرانس گوگل به همراه Google Assistant معرفی شد, اما به تازگی در استور در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است. ظاهرا Dou پاسخی به Face Time است که در تمامی پلتفرم های اپل راه اندازی شده اما در باطن Duo به منظور دستیابی به کاربرانی ساخته شده که از تیررس اپل خارج اند.
 
 
google duoبرای ایفون
 
 
سادگی Duo در قدم اول شما را به شدت تحت تاثیر قرار میدهد, در حقیقت Duo مکالمات بی نقص ویدیویی را فقط با زدن یک دکمه انجام میدهد که این مساله آنرا به ابزاری بسیار قدرتمند و مفید در عرصه ارتباطات بدل میکند. عملکرد های اصلی Duo در حال حاضر محدود است اما به هرچیزی که فعلا اعلام شده است, عمل میکند. کاربران Duo فارغ ازینکه از چه پلتفرمی استفاده میکنند, میتوانند مکالمات بدون وقفه ویدیویی را با مخاطبان خود تنها با زدن یک کلید برقرار کنند.
 
 
 
google duoبرای ایفون
google duoبرای ایفون
 
 
 
دریافت کنندگان تماس نیز میتوانند از امکان Knock Knock که قبلا در کنفرانس گوگل پیش نمایش شده بود, سود ببرند.این بخش به مخاطب امکان میدهد قبل از برقرار کردن تماس, ویدیوی کوتاهی از کسیکه در حال تماس گرفتن است ببینند, تا تصمیم بگیرند تماس را وصل کنند یا نه. فلسفه این اَپ سرعت و سادگی است, از همین رو تمامی مجموعه امکانات آن نیز به همین گونه طراحی شده اند.به هر حال نوعی هوش مصنوعی نیز در کیفیت تماسهای ویدیویی دخیل است, به اینصورت که با تشخیص کیفیت دسترسی شما به اینترنت, کیفیت تماس ویدیویی را نیز تعیین میکند.گوگل همچنین امنیت تمامی مکالمات و تماسها را بوسیله کد گذاری پیشرفته تضمین کرده است.
میتوانید این برنامه را از لینک آیتونز زیر دریافت کنید:
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420