لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو: تحلیل Ming-Chi Kuo از آیپدهای سال 2017 و 2018

آیپد پرو: تحلیل Ming-Chi Kuo از آیپدهای سال 2017 و 2018
تحلیلگر معروف KGI اقای Ming-Chi Kuo یادداشت جدیدی منتشر کرده که در آن به رونمایی 3 مدل جدید آیپد در سال پیش رو اشاره میکند. با توجه به ارتباطات او با اپل, این شرکت در حال آماده سازی نسل دوم آیپد پرو 12.9 اینچی, آیپد پرو 10.5 اینچی و یک مدل آیپد پرو 9.7 اینچی جدید است. Ming-Chi Kuo معتقد است اپل برای دو مدل 12.9 و 10.5 اینچی از پردازنده های نسل A10 و برای مدل 9.7 اینچی از پردازنده های حال حاضر A9 استفاده خواهد کرد. این مدل میتواند همان آیپد پرو 9.7 اینچی باشد که هم اکنون میشناسیم اما قیمت آن قطعا کاهش چشمگیری خواهد داشت.
 
 
ایپد پرو
 
 
این تحلیلگر اضافه میکند که باید در سال 2018 منتظر آیپد های بسیار متفاوتی بود که صفحه نمایش AMOLED قابل انعطاف از جمله تغییرات آن خواهد بود.به احتمال زیاد این تغییرات بعد از معرفی آیفون سال 2018 صورت میگیرد.آیفون سال 2018 نیز به نوبه خود دستخوش تغییرات گسترده ای در طراحی ظاهری و ساختاری خواهد شد. اگرچه که Kuo پیش بینی میکند تقاضا برای آیپد کاهش مستمر خواهد داشت, اما معتقد است آیپد های 10.5 اینچی بخاطر تعادلی که میان کاربرد و قابلیت جابجایی ایجاد کرده اند بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرند. صفحه نمایش آنها بزرگتر از مدل 9.7 اینچی و حمل ان از مدل 12.9 اینچی ساده تر است. تا سال آینده متوجه تمامی برنامه های اپل برای تبلت خواهیم شد.
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420