لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی دوربین گوپرو مدل HERO4 Session

معرفی دوربین گوپرو مدل HERO4 Session

HERO Session™

 
کوچکترین ، سبک ترین و جذابترین دوربین برند GOPRO ، سری Hero Session میباشد . دوربینی که ضد آب است و میتوانید تجربه بی نظیر شنا در زیرآب را به تصویر بکشید . HERO Session دوربینی که فقط با یک دکمه کنترل میشود . تجربه بی نظیر فیلمبرداری در حرکت را برای اولین بار با این دوربین آغاز کنید . 
 
GoProHerO.jpg

کوچکترین ، سریعترین و بهترین دوربین گوپرو تا کنون 
راحت ، ساده و جمع و جور . Hero Session فقط  با یک دکمه کنترل میشود . یک دوربین ساده و مناسب برای استفاده هر روزه شما . هر جایی که میروید ، زندگی را به تصویر بکشید . 
HERO_Session_Feature_1_smallestlightest.jpg 
HERO_Session_Feature_2_OneButton.jpg کنترل فقط با یک دکمه

تنها دکمه ای که برای روشن کردن و خاموش کردن استفاده میشود در ضبط فیلم و یا نگاشتن تایم لیپس هم استفاده خواهد شد . راحت ترین راه برای استفاده از دوربین .
محکم و ضدآب
HERO Session را خیس کنید و تا عمق ۱۰ متری با خیال راحت زیر آب بروید . این اولین دوربین شرکت GoPro میباشد که بدون نیاز به پوشش خاصی به راحتی میتوان زیر آب هم استفاده اش کرد .
HERO_Session_Feature_3_WaterProof.jpg
HERO_Session_Feature_4_Rotate-1.jpg
سروته نصب کنید
 
مهم نیست که چگونه HERO Session را نگه داشته اید . راست ، چپ و یا حتی سروته نصب کردن اصلا مهم نیست . Hero Session همیشه در بهترین حالت فیلمبرداری میکند 
به راحتی در همه جا نصبش کنید
هر جایی که دوست دارید و به راحت ترین شکل ممکن آن را نصب کنید . کوچک ترین گوپرو این امکان را میدهد تا به راحتی آن را هر جایی که دوست دارید جای دهید . روی پایه قرارش دهید . آن را بپوشید . حتما عاشقش خواهید شد .
HERO_Session_Feature_5_AllMounts.jpg
HERO_Session_Feature_6_Battery.jpg
 
مصرف باتری هوشمندانه
HERO Session بهترین مصرف باتری را خواهد داشت . باتری بهینه شده است و فقط زمانی که در حال ضبط تصاویر میباشد ، روشن میشود . وقتی ضبط تمام میشود ، دوربین هم خاموش خواهد شد . با این توانایی وقتی کاملا شارژ باشد، شما به راحتی برای ضبط تصویر و یا عکاسی در طول روز و یا برای تهیه تصویر برای  ۲ ساعت تمام میتوانید روی ان حساب کنید . 
 
کیفیت فیلم بسیار عالی
HERO Session بهترین کیفیت فیلم برداری را تضمین میکند . قابلیت فیلم برداری با 1440p30, 1080p60, و 720p100 تصاویری شارپ و حرفه ای را تضمین میکند. همچنین ضبط با نرخ ۶۰ تا ۱۰۰ فریم بر ثانیه ، صحنه های اهسته بسیار نرمی را به ارمغان میاورد.
HERO_Session_Feature_7_video.jpg
 HERO_Session_Feature_8_photo.jpg
کیفییت عکاسی بی نظیر
عکس برداری بسیار قوی. با تنوعی از حالتها سوژه را میخکوب کنید.عکسهای  ۸ مگاپیکسلی  لحظه ای بگیرید ، یا عکس مقطعی را با فواصل نیم تا ۶ ثانیه ای در عکس ثبت کنید . Hero Session علاوه بر این میتواند در هر ثانیه ۱۰ عکس پشت سر هم بگیرد.
میکروفون دوگانه
Hero Session دارای میکروفون دوگانه است . یک میکروفون در جلوی دوربین و یکی هم در قسمت عقب آن قرار گرفته است . نگران ضبط نشدن صدا نباشید . همه صداهای اطراف با بالاترین کیفیت ضبط خواهد شد . این دو میکروفون با همکاری هم صداهای اضافه و صدای باد را از روی فیلم حذف میکنند . شما حتما این تفاوت را متوجه میشوید.
HERO_Session_Feature_9_DualMic.jpg
 




 




هر آنچه میبینید را به تصویر بکشید
نمای ویژه : حالت و ویژگی خاص محصولات گوپرو میباشد که که به شما اجازه میدهد تا یک نمای باز و فوق العاده زیبا را از محیط داشته باشید . یک فیلم مهیج و ماجراجویانه از خودتان و محیط اطرافتان بسازید . 
 
 
HERO_Session_Feature_10_superview.jpg 
HERO_Session_Feature_11_AutoLowLight.jpg
حالت نور کم
تفاوتی نمیکند که در محیط روشن و یا تاریک اقدام به فیلمبرداری میکنید . HERO Session در بهترین حالت به صورت خودکار فیلم برداری خواهد کرد . تغییر فریم بر اساس نور موجود در محیط به بهترین حالت ممکن تغییر خواهد کرد و نتیجه یک ویدیو فوق العاده خواهد بود .
تنظیمات راحت
به راحتی تنظیمات یک ویدیو را انجام دهید . همچنین تنظیمات عکس های مکرر و دیگر عکس ها را میتوانید با زدن دکمه پشت دوربین تبه راحتی هر چه تمام تر انجام دهید . البته شما میتوانید با استفاده از نرم افزار گو پرو یا اسمارت ریموت۴ تمامی مود ها و تنظیمات را به صورت بی سیم تغییر دهید.
HERO_Session_Feature_12_AdjustModes.jpg
HERO_Session_Feature_13_Hilight.jpg
 
بهترین لحظاتتان را بزرگ کنید
لحظات کلیدی خود را در هنگام فیلمبرداری علامت گذاری کنید تا بتوانید بعدا در هنگام بازپخش به راحتی انها را بیابید، ویرایش کنید  و به اشتراک بگذارید.کافیست دکمه اطلاعات / بی سیم را بر روی دوربین بفشارید و یا از طریق نرمافزارهای رابط انها را برچسب گذاری کنید.
 
قابلیت Protune™ برای ویدیوها
پروتیون تمامی توان دوربین را آزاد میکند ،در این حالت توانایی کالبر سینمایی برای بهبود کیفیت تولیدات حرفه ای و کنترل های پیشرفته و دستی در اختصاری ترین حالت ممکن ارایه شده. این حالت ، با اعمال تنظیمات قابل ویرایش برای رنگها ، محدود کردن ISO ، بالانس روشنایی ، شفافیت و میزان وضوح،  خلایقتتان را انعطاف میبخشد تا معنی لذت کامل را در کنترل دوربینهای گو پرو بازیابید.
HERO_Session_Feature_14_Protune.jpg
HERO_Session_Feature_15_cameracontrol_copy.jpg
نمایش و اشتراک با وای فای + بلوتوث
با استفاده از نرم افزار گو پرو بر روی گوشی یا تبلت خود ، بی سیم به دوربین متصل شوید تا آن را کنترل نمایید. محتویات ضبط شده را ملاحظه کنید، برداشتهای منتخب تان را در اینستاکرام توییتر و … به اشتراک بگذارید. ارتباط بیسیم از طریق اسمارت ریموت ۴ کنترل چندین دوربین گوپرو را تا فاصله ۱۸۲ متری امکان پذیر می کند.
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373