لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا پنل جلویی آیفون 7 به این شکل خواهد بود ؟

آیا پنل جلویی آیفون 7 به این شکل خواهد بود ؟
پنل جلویی اپل آیفون 7 به دوربین ها لبخند میزند ؟
با پرده برداری از سامسونگ گلکسی نوت 7 در این هفته , بزرگترین نام دیگر در کهکشان گوشی های هوشمند قطعا آیفون 7 خواهد بود . طبق روال انتظار میرود اپل در کنفرانس ماه سپتامبر خود از دو گوشی جدید یعنی آیفون 7 و 7 پلاس رو نمایی کند که این بدین معناست تنها چند هفته با ورود این محصولات جدید فاصله داریم .
مشکل اینجاست که تا معرفی آیفون 7 جدید با تصاویر و ویدیوهای عجیبی که همگی ادعا میکنند جزییات آیفون 7 را بازگو میکنند مواجه میشویم . برای مثال امروز تصویری که ظاهرا پنل جلویی آیفون 7 را نشان میدهد, دریافت کردیم. شکل اسپیکرها و نزدیکی سنسورها اصلا با تصویرهای قبلی آیفون 7 مشابهتی ندارد .
 
آیفون 7 اپل
 
 
به هر حال Mac Otakara ژاپن میگوید آیفون 7 اسپیکر های بزرگتری داشته و دو سنسور مجاورت دارد که بطور واضح در عکس قابل توصیف است. این همان دو راهی است که همگی بر سر آن مانده اند .  طبق اطلاعاتی که تا امروز داشته ایم , آیفون 7 جک 3.5 میلیمتری هدفون نخواهد داشت و بعنوان ست دوم اسپیکر ها از فضای موجود ناشی از حذف جک 3.5 میلیمتری در پایین گوشی استفاده میکند . خطوط آنتن به لبه های بالا و پایین گوشی منتقل شده و دوربین پشتی از لنز بزرگتری بهره میبرد. در تصاویری که از آیفون 7 پلاس دیده ایم از دو دوربین تواما استفاده میکند .
اخیرا شنیده شده که اپل بخش Smart Connector را بدلیل نامناسب بودن از آیفون 7 پلاس حذف کرده است. پیشنهاد میکنیم تا یک ماه آینده نسبت به این شایعات صبور باشید تا نهایتا با پرده برداری ازین محصول همه چیز مشخص شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420