لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

زمان بازی کردن پوکمون گو ، دیگر نگران جیلبریک بودن گوشی نباشید

زمان بازی کردن پوکمون گو ، دیگر نگران جیلبریک بودن گوشی نباشید

بازی پوکمون گو آپدیت شد :

پوکمن گو (Pokémon Go) هم اکنون خود را به عنوان یک موفقیت جهانی اثبات کرده است ، اما به نظر میرسد توسعه دهندگان این بازی بسیار مشتاق هستند به تمامی دارندگان دستگاه های هوشمند امکان بدهند پوکمون های بیشتری شکار کنند! حتی گوشی های جلبریک شده هم به لیست بازی کننده ها افزوده شدند .
نسخه اصلی پوکمون گو تماما به تشخیص داخلی جِیل بریک مجهز میباشد که به جستجوی iPhone یا iPad میپردازد تا هرگونه ترفند و یا توییکی که بر خلاف قوانین این بازی هست  را یافته و عملکردهای آن را متوقف کند. گرچه با وجود نسخه 1.1.0 و 1.1.1 بنظر میرسد که دیگر تشخیص جِیل بریک برداشته شده یا عملکرد مورد نظر خودش را از دست داده باشد .
ما این موضوع را بررسی و تست کرده ایم و صحت آنرا تایید میکنیم. صاحبان دستگاههای هوشمند ازینکه پوکمن گو دارای تشخیص داخلی جِیل بریک بود شوکه شدند . مخصوصا زمانیکه اخیرا یک تیم چینی نسخه جِیل بریک شده IOS 9.3.3 را منتشر کرده بود و بیشتر کاربران این نسخه دستگاه خود را در شرایط جِیل بریک قرار داده بودند.
برای آنهایی که از ترفندهایی مانند PokePatch  و  Masterball بیخبر بودند (اساسا کاربرد این برنامه ها دور زدن تشخیص جِیل بریک و ارایه گزینه های بیشتری مربوط به بازی است) تنها یک انتخاب مانده بود: در حالت جِیل بریک بمانند و پوکمن گو را فراموش کنند یا جِیل بریک را حذف کرده و چند پوکمون شکار کنند.
همانطور که قبلا اشاره شد ، با آخرین آپدیت پوکمون گو دیگر نیازی به انتخاب نیست چرا که شرکت تولید کننده عمدا تشخیص جِیل بریک را حذف کرده یا عملکرد آنرا غیر فعال نموده است. تحت هر شرایطی نتیجه نهایی برای کسانی که میخواهند پوکمن گو بازی کنند یکی است: هیچ ترفندی برای دور زدن تشخیص جِیل بریک برای کاربرانی که آیفون , آیپد یا آیپاد تاچ جیل بریک شده دارند, احتیاج نخواهد بود. اگر شما یه دستگاه جِیل بریک شده دارید که بوسیله ترفندهایی مانند PokePatch  و Masterball قصد دور زدن تشخیص جِیل بریک پوکمن گو را دارید, اکنون میتوانید همه آنها را حذف نموده و پوکمن گو را اجرا نمایید. نباید به مشکلی بر بخورید.اگر بعد از حذف این گونه ترفندها هنوز برای اجرای پوکمن گو مشکل داشتید, یکبار بازی را حذف و دوباره نصب کنید. اینکار مشکل را برطرف خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373