لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش فروش مدل های لوکس آیفون 7 آغاز شد

پیش فروش مدل های لوکس آیفون 7 آغاز شد
وقتی اپل آیفون 6 اس را ارایه داد مشتریهای زیادی برای تهیه آن صف کشیدند و بالاخره به آرزوی خود رسیدند اما اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که گوشی موبایل خود را با مدل جدید تعویض نکردند ، احتمالا احساس بد جا ماندگی از تکنولوژی به شما هم دست داده باشد .
البته هستند تعداد زیادی از مشتریان اپل که از گوشی های قدیمی خود رضایت بیشتری دارند . این دسته از کاربران کسانی هستند که آیفون گران قیمت و سری لوکس آن را تهیه کرده اند . علی الخصوص دارندگان آیفونهای لوکس شرکت لوس انجلسی بریک (Brikk).
اگر جزو کسانی هستید که دوست دارند آیفون 7 را در مدل همیشه جذاب و فوق العاده گران قیمت و البته سوپر لوکس بریک تهیه کنید ، خبر خوشایندی برای شما داریم .
 
Brik1.jpg
 
 
شرکت بریک هم اکنون ثبت سفارش برای کلیه مدلهای ایفون 7 را اغاز نموده است . قیمت این گوشی ها از 4995 دلار برای آیفون استاندارد شروع شده و تا رقم سر سام آور 1.3 میلیون دلار برای مدل امپراتوری ، بالا میرود . در شرکت بریک ،هر آیفون قطعه قطعه شده ، سپس با دست پولیش خورده بسته به مدل با طلا یا پلاتینیون اندود میشود و مجدد سر هم میشود .
این ایفون ها در 10 رنگ مختلف ارایه شده و چندین مدل مختلف لوگو قابل اتنخاب که از الماس تشکیل شده اند . این کلکسیون لوکس با پوشش طلای 24 عیار برای طلایی ، طلای 18 عیار برای طلایی صورتی و یا با پلاتین 950 پوشانده خواهند شد . البته این پایان کار نیست چون شما میتوانید این طرح را به 60 قطعه الماس برای طرح لوگو نیز مزین کنید . البته نظر به اینکه هنوز هیچکس نمیداند ایفون 7 دقیقا چه ظاهری خواهد داشت شرکت بریک برای طرح های پیش نمایش خود از تصاویر منتشر کرده و شایع شده استفاده کرده است. اگر شما هم علاقه به تهیه یکی از این ایفونها دارید، بریک میتواند برای ماه اکتبر سال اینده آن را در اختیار شما قرار دهد . 
 
Brik2.jpg
 
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373