لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 با پیشرفت چشمگیری در مقابل نفوذ مایعات همراه خواهد بود

آیفون 7 با پیشرفت چشمگیری در مقابل نفوذ مایعات همراه خواهد بود
آیا آیفون 7 ضد آب خواهد بود ؟
آیفون 7 قطعا بیشتر از iPhone 6s ضد آب خواهد بود ولی هنوز تا رسیدن به درجه IP68 فاصله دارد .
اگر امیدوار هستید که آیفون 7 با گواهینامه IP68 که به شما اجازه میدهد هنگام دوش گرفتن و شنا کردن از گوشی خود استفاده کنید معرفی شود ، شاید لازم باشد این رویا را تا یک سال دیگر نزد خود نگه دارید.
یک صفحه Weibo اطلاعاتی در مورد آیفون 7 بارگذاری کرده است که در آن از قول Foxconn insider گفته شده که آیفون بعدی از یک دکمه هوم (Home Button) خازنی استفاده میکند که دستگاه را نسبت به قبل در برابر آب مقاوم تر میکند.
 
whybo.jpg
 
 
اما Foxconn insider اضافه میکند که آیفون 7 با درجه ضد آبی که در 2 محصول سامسونگ یعنی  Samsung Galaxy S7و  Samsung Galaxy S7 edge اعمال شده , به بازار نخواهد آمد . دو گوشی مذکور دارای گواهینامه IP68 بوده که به آنها اجازه میدهد برای مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متر زیر آب فرو بروند.
صحبت از دکمه هوم خازنی برای آیفون 7 با شایعاتی که هفته گذشته شنیده شد همخوانی دارد . به لطف استفاده از الکترومغناطیس کاربر همچنان حس لمس دکمه فیزیکی تاچ آی دی را خواهد داشت.
شایعه دیگری که با مطالب امروز Weibo تایید شد وجود رنگ سیاه کهکشانی (Space Black) به عنوان یکی از رنگهای جدید است . رنگهای دیگری که هم اکنون نیز در تولید iPhone وجود دارند Gold و Rose Gold هستند. بخشهای دیگری که بوسیله Foxconn insider مطرح شده شامل حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون و دوربین پشت بزرگتر است . این موضوع بوسیله عکس ها و ویدیو های فاش شده نشان داده شده است. اگرچه که تمامی این اطلاعات شایعات قبلی را تایید میکنند ولی توصیه ما به شما این است که این موضوعات راحتمی ندانید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373