لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک او اس Sierra و واچ او اس و همچنین تی وی او اس آپدیت شدند

مک او اس Sierra و واچ او اس و همچنین تی وی او اس آپدیت شدند
نسخه بتا برای سیستم عامل های macOS Sierra 10.12 Beta 4, watchOS 3 Beta 4, tvOS 10 Beta 4 ارایه شد.
به شخصه عاشق این هستم که اپل نسخه بتای سیستم عاملهای خود رو یکجا ارایه دهد . الان هم یکی از اون دفعات هست. این خبر خوبیه برای کسانی که دوست دارند سیستم عامل های بتا رو بررسی کنند.
درحالی که مشتاقان اپل درحال روزشماری هستند تا نسخه رسمی سیستم عامل های مختلف رسما در سپتامر ارایه شود، اپل مثل همیشه سرگرم ارایه ی بتای این نسخه ها برای تستر ها و توسعه دهندگان است تا حتی المقدور مشکلات ان برطرف کند .
حالا که بتای چهارم همه سیستم عامل ارایه شده است ، قصد داریم تا نیم نگاهی به انها داشته باشم تا با هم ببینیم چه تغییرات جدیدی اعمال شده ویا چه تغییراتی برای نسخه نهایی لازم است.
macOS Sierra 10.12 Beta 4 :
بسته به طرز نگاه شما ، این مرحله که سیستم عاملها در حالت بتا قرار دارند یا بسیار کسالت اور است ویا بسیار هیجان انگیز می باشد. همانطور که میدانید بتای چهارم مک او اس جدید 6 هفته پیش ارایه شد تا برای ارایه در پاییز امسال رفع مشکل و تثبیت گردد. این بروز رسانی تغییر خاصی بر نمای کاربری سیستم عامل نخواهد داشت و تنها برای بهبود بیشتر سیستم عامل و رفع عیوب احتمالی و حفره های امنیتی ارایه میشود. نسخه چهارم بتا هنوز برای کاربران بتای عمومی قابل دسترس نیست اما این امکان به زودی ایجاد میشود.
watchOS 3 Beta 4 :
انصافا واچ او اس 3 بروز رسانی چشم گیری است. کاربران در این سیتم عامل جدید شاهد بارگذاری بلا درنگ نرم افزارها و نماهای بیشتر برای ساعت خواهند بود. همچین در اخرین بروز رسانی شاهد پیشرفت چشمگیر پلتفرم و همچنین رفع بسیاری از باگها خواهیم بود. کسانی که هم اکنون این نسخه را بر روی ساعت خود نصب نموده اند، گزینه های آن بر روی ایفون قابل مشاهده است.
tvOS 10 Beta 4 :
نسخه چهارم از اپل TV بهترین نسخه ی ارایه شده از این محصول توسط اپل تا به امروز بوده است. در این نسخه سعی نشده تا تنها با  بازسازی و یا ارایه محصولی دیگر جلب توجه شود ، بلکه با توسعه سیستم عامل محصول توانسته اند تا با ترکیب سخت افزار و نرم افزار اتاق نشیمن را متحول کنند . نسخه 10 این سیستم عامل هدف اصلی این دست اورد است. در این نسخه تمرکز بیشتر بر روی تنظیم هرچه دقیقتر دستگاه بوده تا تغییرات ظاهری سیستم عامل.
شما میتوانید کلیه ی این بروز رسانی ها را مستقیما توسط دستگاه ها در یافت کنید ، فقط به خاطر داشته باشید که حتما به سایت developer.apple.com بروید و فرم مورد نیاز را تکمیل نمایید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420