لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

۳ کارمند اخراجی اپل ، از تجربه های عجیب خود در این شرکت میگویند

۳ کارمند اخراجی اپل ، از تجربه های عجیب خود در این شرکت میگویند
سه کارمند اخراجی فروشگاه اپل در مصاحبه ای با Thrillist ، مسائلی عجیب ، دیونه وار و غیر معمول از کار کردن در فروشگاه اپل را بیان کرده اند ، که در ارتباط با مشتریان نیست.
به عنوان مثال ، اپل سعی داشت تا کابل لایتنینگ را برای همه حتی پرسنل فروشگاه مخفی نگه دارد ، برای این کار اپل بسته های کابل و دوشاخ جدید را در بسته های کابل 30 پین مخفی کرده بود. وقتی اپل گوشی ایفون 5 را ارایه کرد ، کارمندان فروشگاه تازه متوجه موضوع شدند. پس از ارایه به پرسنل اعلام شد تا بسته های کابلهای 30 پین را باز کنند و کابل لایتنینگ جدید را از داخل انها خارج و برای فروش آماده کنند.
همانطور که میتوانید تصور کنید بعضی از خریداران درباره گارانتی با پرسنل بحث می کنند که عیب گوشی آنها مربوط به اپل بوده و دستگاه انها باید برای گارانتی ارسال شود . مثلا یکی از خریداران تلاش داشته تا کارمند فروشگاه را متقاعد کند که مایع داخل گوشی وی یک نوع مایع مربوط به فضاهایست که هنگام ربوده شدن وی به دست فضایی ها داخل گوشی رفته است.
مشتری دیگری هم که از کارکرد گوشی خود ناراضی بود و آن را داخل یک پلاستیک برای گارانتی اورده بود پس از شنیدن جواب منفی جهت خدمات گارانتی ، گوشی را با اسلحه مورد اثابت قرار داد . یکی از این پرسنل تعریف میکند : مثلا یک بار یکی از مشتری ها یک آیفون پیش من آورد که کاملا داغون شده بود و شکل ظاهریش به هم ریخته بود. من خیلی مودبانه از وی جویای علت مشکل ظاهری دستگاه شدم . وی توضیح داد که با گوشی در حال مکالمه بوده که ناگهان گوشی بسیار داغ شده در حدی که دست او را سوزانده. پس او گوشی را کنار گذاشته و گوشی ناگهان مشتعل شده . پس از توضیحات او من دستگاه را برای واحد فنی بردم ، پس از بررسی واحد فنی معلوم شد که دستگاه پر از مایع است. به مشتری توضیح دادم که دستگاه شما پر از اب شده ، در کمال تعجب وی اصرار داشت که پس از اتش گرفتن گوشی سعی کرده تا با اب گوشی را خاموش کند . هرچند که من کاملا اطمینان دارم وی گوشی را در اب انداخته و بعد سعی داشته با کمک مایکروویو انرا خشک کند .
یکی دیگر از کامندان سابق اپل میگوید: برای اینکه بتوانید گوشی خود را تعویض نمایید باید راه درست آن را بدانید. مثلا بعضی مدلها مثل ایفون 6 با مشکل خاصی روبرو هستند. اگر شما به یک فروشگاه اپل مراجعه کنید و بگویید” گوشضی من زمین خورده و صفحه ان خراب شده ” شما باید مبلغ تعمیرات را پرداخت کنید. اما در ایفون 6 فیلمی زیر لنز دوربین قرار دارد. اگر به فروشگاه مراجعه کنید و بگویید عکسهای من با مشکل خاصی روبرو هستند انها گوشی شما را رایگان تعویض میکنند . هر سه نفر علت ترک فروشگاه را این گونه بیان کرده اند که توضیح بارها و بارها برای یک مشکل ثابت برای مردم کار بسیار طاقت فرسایی است . اما این مشکل برای اپل اصلا موضوع مهمی نیست چون لیست افرادی که صف کشیده اند تا در یکی از فروشگاه های اپل استخدام شوند بسیار طولانی است .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420