لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی آیفون 5S در ماه ژوئن و آیفون ارزان تر در ماه سپتامبر

معرفی آیفون 5S در ماه ژوئن و آیفون ارزان تر در ماه سپتامبر

تحلیل گر معروف، جین مونستر در گفتگوی تلویزیونی خود در مورد محصولات اپل پیش بینی هایی انجام داده و زمان معرفی آیفون نسل بعد را اعلام کرده. او در پیش بینی های خود ابتدا در مورد تلویزیون اپل چنین گفت : انتظار می رود در چند سال آینده معرفی تلویزیون اپل امکان پذیر باشد. مونستر در پیش بینی خود در مورد آیفون نسل بعد اپل گفت که ما همچنان بر این باوریم که آیفون 5S و همچنین آیفون ازران قیمت به ترتیب در ماه ژوئن و در ماه سپتامبر از طرف اپل معرفی می شوند. وی در مورد ارتقا سخت افزار آیفون 5S نیز گفت : انتظار می رود آیفون 5S دارای یک پردازنده ی سریعتر، دوربین بهتر و شانس بیشتر در فروش و امکان استفاده از یک تراشه ی NFC به عنوان کیف پول دیجیتال رو دارا باشد. جین در ادامه ی گفته های خود به این نکته اشاره کرد که به احتمال زیاد امکان استفاده از ویژگی های امنیتی بیومتریک (تشخیص هویت شخص از طریق اثر انگشت) در آیفون 6 امکان پذیر است و در زمان معرفی با آن آشنا خواهیم شد. پس در آیفون 5S این ویژگی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

در اوایل سال، تحلیلگر سابقه دار اوراق بهادار، مینگ چی کو نیز آیفون 5S را در ماه  ژوئن یا ژوئیه با یک آیفون ارزان تر در حدود همان زمان پیش بینی کرده بود. با وجود این همه پیش بینی ها بهتر است منتظر خبر هایی از طرف خود اپل باشیم.

 

source : macrumors

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373