لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش ترفندهای بازی پوکمون گو – کد تقلب – قسمت دوم

آموزش ترفندهای بازی پوکمون گو – کد تقلب – قسمت دوم

ترفندهای بازی پوکمون گو :

در پست قبلی 5 ترفند از 21 ترفند بازی پوکمون گو را قرار دادیم . میتوانید این ترفندهای بازی پوکمون گو را در پست ” آموزش ترفندهای بازی پوکمون گو – کد تقلب – قسمت اول ” با ما در ادامه برای بقیه ترفندها همراه باشید :
6. دوست دارید کای پوکمون رو یکجا بگیرید ؟؟؟ پارکینگها رو بگردید !!! به هر دلیلی ، بنظر میرسه که پوکمون ها پارکینگ را دوست دارند، علی الخصوص که نزدیک توقفگاه های پوکی باشند. من تونستم چهار، پنج یا حتی شش پوکمون را در پارکینگ فروشگاه ها یا پمپ بنزینها پیدا کنم.
7. وقتی پوکمون را گرفتید، AR رو خاموش کنید. این که ببینید یک پیکاچو روی دستگاه قهوه ساز ظاهر شده خیلی باحاله اما AR (augmented reality) میتواند گرفتنش را سخت کند . (ضمن اینکه باطری بیشتری را هم مصرف خواهید کرد )
8. چطور میتوان از پرتاب توپ پوکی جایزه بگیرید وقتی قصد دارید یک پوکی مون را بگیرید : در اصل باید توپ را طوری پرتاب کنید که به سر یا صورت پوکیمون برخورد کند . اما روشی هست که شانس شکار کردن پوکمون را بالا میبرد ، این طور که : انگشتتان را روی توپ نگهدارید تا توپ شروع به جرقه زدن و چرخیدن بکند حالا میتوانید انگشتتان را همچنان نگه دارید تا حلقه پوکمون در موقعیت مناسب قرار بگیرد . ممکن است پوکی مون پشت به شما بکند یا سعی به فرار کند اما نگران نباشید.
9. برای گرفتن پوکمون ها از توپهای بهتر و توت راز (Razz Berries) استفاده کنید . درصورتی که یک پوکمون کمیاب یافتید ( یکی که CP خیلی بالایی داره) توپ پوکی ساده نمیتواند آن ها را برایتان بگیرد ، تازه ممکن ست فراری شان هم بدهد . وقتی به لول 6 برسید میتوانید از توپهای عالی و فوق العاده استفاده کنید و یا از توت های راز تا شانس به دام انداختن پوکیمونها را بالا ببرید . توت های راز پوکمون را یک جورایی ارام میکند تا در صورتی که پرتابتان خطا رفت شانس پرتاب مجدد داشته باشید، اگر هم خطا شد و پوکیمون فرار کرد میتوانید یکی از این توت ها بهش بدید تا برگردد .
10. اگر موقع گرفتن پوکمون بازی کرش کرد ، ترش رویی نکنید. از انجا که سرورهای Niantic بسییار شلوغ هستند ممکن است گاها بازی شما دچار مشکلاتی بشود و یا کرش کند ، نگران نباشید.بازی را کاملا ببندید و دوباره باز کنید. میبینید که پوکمون در لیست پوکی های شکار شده است و یا روبرو شما ایستاده تا دوباره شکارش کنید.
پایان قسمت دوم

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373