لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واقعیت افزوده انقلابی شگرف را در محصولات اپل رقم خواهد زد

واقعیت افزوده انقلابی شگرف را در محصولات اپل رقم خواهد زد
حدود 9 سال از ارائه اولین آیفون توسط استیو جابز فقید میگذرد . شاید کمتر کسی فکر میکرد که اپل پس از ارائه این محصول تلفن همراه خود ، انقلابی در این حوزه ایجاد کند و در ماه های اول بسیاری از برندهای معروف مانند بلک بری را پشت سر بگذارد .
از همان سال بود که آیفون پرچم دار کلیه محصولات اپل شد و تمامی این محصولات را تحت تاثیر خود قرار داد . شاید به جرات بتوان به این نتیجه رسید که در این ۹ سال اپل بیشترین درآمد خود را از این محصول به دست آورده است و بسیاری از محصولات و خدمات دیگر هم منوط به این محصول میباشد . اما اپل با یک چالش جدید امسال روبرو شد . بالاخره فروش این محصول پس از 9 سال رو به رکود گذاشت و اپل پس از این رکود به فکر یک پرچم دار جدید افتاده است . تمامی کارشناسان بر این عقیده هستند که اپل باید برای بقای خود یک محصول انقلابی دیگر جایگزین آیفون کند .
به نظر شما چه محصولی از اتاق تحقیق و توسعه شرکت اپل خروج خواهد کرد ؟
درست است که تمامی اخبار و گزینه های اتاق تحقیق و توسعه بسیار سری میباشند ، اما محصولات آینده اپل را میتوان از سخنرانی های تیم کوک حدس زد . 
واقعیت افزوده یکی از محصولات آینده دار اپل خواهد بود . واقعیت افزوده بر خلاف واقعیت مجازی عمل خواهد کرد . واقعیت مجازی کاربر را در دنیای مجازی غوطه ور خواهد کرد اما واقعیت افزوده ، تصاویر دیجیتال را به دنیای واقعی خواهد آورد . حتما تا به حال اخبار و ویدیوهای بازی محبوب پوکمون گو را دیده اید . این بازی را شاید در حال حاضر پرچم دار این تکنولوژی دانست . حتما ویدیوی زیر را برای آشنایی بیشتر با این تکنولوژی تماشا کنید . 
 
{media id=871,layout=blog}
تیم کوک در پاسخ سوالی که از وی در مورد بازی پوکمون گو شده بود و نظرش را در مورد واقعیت افزوده جویا شده بودند پاسخ داد : این بازی نشان از موفقیت و آینده دار بودن این تکنولوژی دارد و ما با آگاهی از این موضوع سرمایه گذاری های زیادی را در این حوزه انجام داده ایم . همچنین این سرمایه گذاری و تلاش هایمان را ادامه خواهیم داد . احتمال موفیقت در این حوزه بسیار زیاد است و کاربران علاقه ویژه ای از خود نشان داده اند . در درجه‌ی اول اطمینان حاصل می‌کنیم که محصول ما با سایر محصولات  توسعه یافته در بازار نظیر بازی‌ پوکمون گو به خوبی کار خواهد کرد .
گزارش های رسیده حکایت از این دارند که اپل یک تیم متخصص چند صد نفری را برای تمرکز روی این تکنولوژی متمرکز کرده است .
مورد دومی که شاید بتوان به آن اشاره کرد خودروی اپل میباشد . همان طور که امروز در اخبار آمده بود اپل متخصص نرم افزار حوزه خودروی بلک بری را برای پیش برد اهداف خود در حوزه خودرو استخدام کرده است . البته باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که اپل  در حوزه حمل و نقل عمومی هم ورود کرده است و بیش از ۱ میلیارد دلار برای تصاحب یکی از همین شرکت های چینی هزینه کرده است . Didi نام این شرکت چینی میباشد که اپل آن را به تصاحب خود درآورده است و قصد دارد به رقابت اوبر برود . شاید بتوان این خرید را بهترین گزینه برای ورود اپل به حوزه حمل و نقل دانست . 
باید منتظر ارائه محصولات جدید اپل در سال آینده باشیم . شاید انقلاب بعدی همزمان با ارائه آیفون 2017 رخ دهد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373