لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دهمین فروشگاه اپل در نیویورک و اولین فروشگاه اپل در سنگاپور پاییز امسال افتتاح خواهد شد.

دهمین فروشگاه اپل در نیویورک و اولین فروشگاه اپل در سنگاپور پاییز امسال افتتاح خواهد شد.
اپل بار دیگر فروشگاه های خورده فروشی خود را با راه اندازی چند فروشگاه جدید تا اخر سال میلادی گسترش میدهد.
این گسترش شامل فروشگاه هایی در نیویورک و سنگاپور خواهد بود. اپل نه تنها برای اولین بار فروشگاهی در نوابر امسال در سنگاپور افتتاح خواهد کرد بلکه برنامه افتتاح فروشگاه جدیدی در سالن ترانسپرتیشن مرکز تجارت جهانی در پایین منهتن را در دست دارد. افتتاح فروشگاه منهتن تا آخر سال جاری، دهمین فروشگاه محصولات اپل در نیویورک خواهد بود که محصولات اپل را برای عموم ارایه خواهد داد.
اپل استور
 
 
این درحالی است که اپل تا قبل از این 8 فروشگاه ارایه محصول در نیویورک داشته و نهمین فروشگاه نیز دیروز درمحله بروکلین در منطقه ویلیامزبرگ افتتاح شد. با این افتتاح در محدوده نیویورک ، برانکس تنها منطقه ای است که فروشگاه خرده فروشی اپل در آن فعال نیست. باید دید اپل چه وقت امپراتوری خود را با افتتاح فروشگاه خرده فروشی محصولاتش در این منطقه ، کاملا بر نیویورک مسلط خواهد کرد. با توجه به افتتاح فروشگاه دو طبقه منهتن که در هر طبقه حدود 950 متر مربع فضا در اختیار دارد، احتمالا به زودی شاهد فروشگاه اپل در برانکس خواهیم بود. پس از افتتاح فروشگاه جدید نیویورک، اپل همچنین برنامه افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی محصولات خود را در سنگاپور کلید خواهد زد . آنطور که در سایت 9to5mac گمانه زنی شده ، کارهای پایانی این فروشگاه در 31 اکتبر پایان یافته که احتمال افتتاح آن را در اکتبر ممکن می سازد. برنامه افتتاح فروشگاه سنگاپور ابتدا توسط مدیر خرده فروشی اپل “انجلا آرندتس” در سال گذشته اعلام شده بود.
با توجه به سود سرشار خرده فروشی ها اپل ، افتتاح این مراکز به دستور “تیم کوک” چندان تعجب برانگیز نیست. با افتتاح دو فروشگاه جدید اپل در امریکا حالا 290 نقطه دیگر برای اهداف فروشگاهی اپل در امریکا باقی مانده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420