لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون 6SE و یا آیفون 7 چقدر خواهد بود ؟

قیمت آیفون 6SE و یا آیفون 7 چقدر خواهد بود ؟
همچنان اخبار و شایعات پیرامون آیفون 7 و یا آیفون 6SE در حال گسترش هست و اینبار پیرامون قیمت پرچم دار آینده اپل خبرهایی به گوش میرسد . اپل همچنان در سکوت خبری پیش میرود و هیچ گونه اطلاعی از قیمت ، تاریخ ارائه و سخت افزار منتشر نکرده است اما میشود حدس هایی در مورد آن زد . همان طور که میدانید اپل هر ساله در ماه سپتامبر به معرفی آیفون میپردازد . بعید است امسال از سنت همیشگی اش دست بکشد . از طرفی دیگر معمولا کنفرانس های اپل در روز جمعه برگزار خواهد شد . بنابراین میتوان حدس زد که تاریح ارائه آیفون 6SE و یا آیفون 7 به احتمال فراوان تاریخ 26 شهریور امسال میباشد . 
ایوان بلس هم تاکید خاصی بر روی این روز کرده است و اذعان داشته در روز 16 سپتامبر آیفون جدید به همراه آیپد پرو 2 و همچنین نسخه های نهایی سیستم عامل ها به بازار عرضه خواهد شد . ایوان بلس یکی از خوش سابقه ترین افرادی هست که در رده اخبار اپل موفق عمل کرده است .
البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که معمولا اپل یک هفته تا ۱۰ روز بعد از مراسم رونمایی از آیفون ، اقدام به عرضه آن در بازار با تعداد بالا میکند . بنابراین میشود حدس زد که تاریخ معرفی و کنفرانش آیفون 6SE و یا آیفون 7 ، تاریخ 16 یا 17 شهریور ماه خواهد بود و عرضه آن به بازار در تاریخ 26 شهریور ماه میباشد . 
و اما در مورد قیمت های آیفون 7 و یا آیفون 6SE باید به دو نکته مهم اشاره کرد : 
1 : سنت دیرینه اپل بر این بوده است که هیچگاه محصولاتش را با افزایش قیمت راهی بازار نکند . یعنی اگر قیمت آیفون 6S در حال حاضر 649 دلار میباشد ، آیفون بعدی هم با همین قیمت راهی بازار خواهد شد . البته قیمت آیفون 6S ها در زمان ارائه آیفون 7 با کاهش قیمت 100 دلاری مواجه خواهد شد . البته چنانچه اپل محصولاتی با حجم بیشتر وارد بازار کند ، احتمالا قیمت هم به همون نسبت بالاتر خواهد رفت . 
 
2 : قیمت ایران از تمامی کشورها جدا میباشد . به علت اینکه آیفون در ماه اول با استقبال زیادی از سمت کاربران روبرو خواهد بود ، معمولا قیمت هایی که در بازار به فروش میرسد سرسام آور خواهد بود . با توجه به تجربه گذشته پیش بینی میشود که آیفون 7 در ابتدا و در نسخه 32 گیگ با قیمت 4 میلیون تومان عرضه بشود . البته این حباب قیمت در ابتدا میباشد و پس از گذشت یک الی دو ماه قیمت معقول ومنطقی به محصولات اپل بازخواهد گشت . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420