لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش جیلبریک آی او اس 9.3.2 و آی او اس 9.3.3

آموزش جیلبریک آی او اس 9.3.2 و آی او اس 9.3.3
بالاخره جیلبریک برای آی او اس های جدید توسط تیم Pangu منتشر شد و انتظارها به ثمر رسید . این جیلبریک متفاوت از جیلبریک های پیشین است . در ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که اگر فردی با مقهوم جیلبریک آشنایی ندارد و یا اینکه از معایب و مزایای آن اطلاع کافی ندارد ، مقاله “ جلبریک : معایب و مزایا ، امنیت اطلاعات و دستگاه ” را که پیش تر در سایت منتشر شده بود را مورد مطالعه قرار دهد .
نکاتی که باید قبل از انجام جیلبریک حتما مورد توجه قرار دهید به عبارت زیر میباشد ‌: 
1 : حتما از دیوایس و آیفونتان بک آپ و نسخه پشتیبان بگیرید . این عمل بدان منظور است که چنانچه در مراحل انجام جیلبریک گوشی دچار مشکل شد و یا اینکه به صورت ناخواسته اتفاقی رخ داد ، اطلاعات گوشی از بین نرود . برای آموزش کامل این موضوع پیشنهاد میکنم حتما پست ” چگونه از اطلاعات گوشی آیفون بک آپ و نسخه پشتیبان تهیه کنیم ؟ ” را مورد مطالعه قرار دهید . همچنین چنانچه در پروسه جیلبریک مشکلی پیش آمد میتوانید برای برگرداندن پشتیبان تهیه شده به پست ” چگونه بک آپ تهیه شده را بر روی آیفون برگردانیم ؟ ” مراجعه کنید .
2 : آخرین نسخه نرم افزار آیتونز را دانلود کنید و آن را روی کامپیوترتان نصب کنید . برای دانلود آخرین نسخه آیتونز میتوانید به این آدرس مراجعه کنید .
3 : آیفون و یا آیپد خود را به صورت کامل شارژ کنید و درصد باتری آن را به 100% برسانید .
4 : تمامی دیوایس هایی که میخواهید با آن به انجام جیلبریک بپردازید را به اینترنت وصل کنید .
5 : فقط دیوایس هایی قابلیت جیلبریک را دارند که نسخه سی پی یو آن ها 64 بیت باشد . این دیوایس ها عبارتند از : iPhone 6s Plus, iPhone 6s, iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 5s, iPhone SE iPad Air 2, iPad Air, iPad mini 4, iPad mini 3, iPad mini 2, iPad Pro iPod Touch 6G
6 : ورژن هایی از آی او اس که قابلیت جیلبریک شدن دارند عبارتند از : iOS 9.2, iOS 9.2.1, iOS 9.3, iOS 9.3.1, iOS 9.3.2, iOS 9.3.3
7 : اگر گوشی پسورد دارد ، حتما پسورد را خاموش کنید . همچنین چنانچه iCloud روی گوشی ست کرده اید و گزینه Find My iPhone را روشن کرده اید ، آن را غیر فعال کنید .
 
مرحله اول جیلبریک آی او اس 9.3.2 و آی او اس 9.3.3 : 
پیشنهاد میشود در اولین قدم گوشی خود را به آخرین ورژن آپدیت کنید . برای انجام این کار به Setting بروید و از قسمت Software Update اقدام به بروزرسانی گوشی کنید . ( ضروری نیست )
مرحله دوم جیلبریک آی او اس 9.3.2 و آی او اس 9.3.3 :
آخرین نسخه نرم افزار Pangu را دانلود کنید . دقت کنید که این ورژن از نرم افزار به زبان چینی میباشد .
مرحله سوم جیلبریک آی او اس 9.3.2 و آی او اس 9.3.3 :
گوشی را توسط کابل به کامپیوتر وصل کنید . نرم افزار را در حالت Administrator اجرا کنید . دقت کنید این گزینه در ویندوز از طریق راست کلیک در دسترس خواهد بود . 
مرحله چهارم جیلبریک آی او اس 9.3.2 و آی او اس 9.3.3 :
بر روی دکمه مشخص شده کلیک کنید . 
 
1.jpg
 
مرحله پنجم جیلبریک آی او اس 9.3.2 و آی او اس 9.3.3 :
پس از گذراندن مراحل بالا نرم افزار PP Helper نسخه ۵ نصب خواهد شد . حال بر روی شورتکاتی که روی صفحه نمایش به وجود امده راست کلیک کرده و گزینه Run as … را بفشارید . حال بر روی دکمه سبز بزرگ در وسط صفحه کلیک کنید . 
 
2JB_copy.jpg
 
مرحله ششم جیلبریک آی او اس 9.3.2 و آی او اس 9.3.3 :
 در این مرحله از شما خواسته میشود تا کد نمایش پیدا کرده را وارد کادر کنید ( Catcha ) . پس از وارد کردن کد مجددا روی دکمه سبز کلیک کنید و منتظر باشید تا پروسه به صورت کامل انجام گیرد . این مرحله ممکن است چند دقیقه به طول بیانجامد . ممکن است از شما در حین انجام کار یوزرنیم و پسورد اپل آیدی هم خواسته شود . (این اطلاعات به هیچ وجه جایی ذخیره نمیشود و فقط برای انجام بهتر پروسه جیلبریک میباشد ) . توصیه میشود برای انجام اینکار از یک اپل آیدی دیگر استفاده کنید . 
 
3JB_copy.jpg
 
 
مرحله هفتم جیلبریک آی او اس 9.3.2 و آی او اس 9.3.3 :
در این مرحله نرم افزاری که با نام PP شناخته میشود شروع به نصب روی سیستم عامل میشود . برای اجرای آن باید به مسیر Settings > General > Device Management  در آی او اس 9.3.3 و به مسیر General > Profile در آی او اس 9.3.2 هم بروید و گزینه trust را بزنید .
مرحله هشتم جیلبریک آی او اس 9.3.2 و آی او اس 9.3.3 :
حال نرم افزار PP  را باز کنید و بر روی دایره آبی بزرگ کلیک کنید و منتظر باشید تا نرم افزار Cydia نصب شود . دکمه پاور را فشار دهید تا پس از خاموش شدن صفحه نمایش فرآیند جیلبریک آغاز شود.  پس از دریافت پیغام موفقیت‌‌آمیز بودن فرآیند جیلبریک یک دقیقه منتظر بمانید تا سیدیا بر روی دیوایس شما نصب شود و در این مدت هیچ کاری با آیفون خود انجام ندهید.  پس از اینکه دیوایس شما بصورت خودکار ریبوت شد، وارد اپلیکیشن جیلبریک PP شده و موفقیت آمیز بودن جیلبریک را چک کنید.  همانطور که گفته شد پس از هر بار ریبوت دیوایس، جیلبریک شما از دست خواهد رفت و برای انجام مجدد آن می‌بایست مجددا وارد اپلیکیشن جیلبریک PP شده و مراحل را طبق آموزش تکرار کنید. البته با هر بار ریبوت توییک‌ها پاک نخواهند شد بلکه تنها از کار خواهند افتاد و با انجام مجدد جیلبریک توییک‌ها شروع به کار می‌کنند .
 
4JB.jpg
Pangu-iOS-9.3.3-Cydia.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373