لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی پوکمون گو رکورد دانلود در هفته اول اپ استور را شکست

بازی پوکمون گو رکورد دانلود در هفته اول اپ استور را شکست
اپل اعلام کرده است که رکورد تاریخ اپ استور شکسته شد و پوکمون گو با اینکه فقط در ۳ کشور قابل دسترسی میباشد ، رکورد دانلود در هفته اول را شکست . شرکت سازنده این بازی در حال ارائه این بازی برای سایر کشورها میباشد و البته این بازی امروز با مشقت فراوان برای کشور ژاپن هم در دسترس شد . 
وال استریت از سرمایه عظیم و غیرقابل شمارش این شرکت در آینده خبر داد و گفته است که سهام این شرکت در هفته اول با دو برابر شدن ارزش هر سهم روبرو بوده است . طبق این گزارش این بازی مهیج و جذاب پتانسیل افزایش ۳ بیلیون دلار سود خالص برای شرکت اپل را دارد و اپل چشم به آینده ی این بازی که با واقعیت گره خورده است ، دوخته است .
البته باید به این نکته اشاره کنیم که این بازی رایگان میباشد ، اما برای کسانی که میخواهند اسیرها و پوکمون های زیادی را بدون فعالیت دریافت کنند ، قابلیت خرید هم گذاشته است . SensorTower بیان داشته است که پوکمون گو 35 میلیون دلار درآمد داشته است .
شرکت های تحقیقاتی هم بیکار ننشسته اند و طبق گزارشاتی اعلام کرده اند که مردم بیشترین زمانی که برای یک اپلیکیشن صرف میکنند مربوط به این بازی میباشد . حتی فیس بوک و توییتر هم پشت سر گذاشته شده اند . البته باید بدانید این بازی بیشتر در سیستم عامل iOS استفاده میشود و اندرویدی ها هنوز با این بازی جفت و جور نشده اند . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373