لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چه کسانی قصد دارند آیفون 7 را جایگزین گوشی جدیدشان بکنند ؟

چه کسانی قصد دارند آیفون 7 را جایگزین گوشی جدیدشان بکنند ؟
اپل سنت ۲ ساله ای دارد که مطابق با آن باید هر آیفون در دو سال تغییر و تحول اساسی پیدا کند . از ایفون 2G تا آیفون 6S هر دو سال اپل تغییرات اساسی را در بنیاد آیفون داده است و حتی اپل دست به اندازه های آیفون نیز زده است . البته اپل سال گذشته خبر داده بود که قصد دارد تا بازه تحول در آیفون ها را ۳ ساله کند تا سال ۲۰۱۷ همزمان با جشن تولد ۱۰ سالگی اپل ، آیفونی با امکانات سخت افزاری جدید را راهی بازار بکند . 
البته یکی از بزرگترین بروزرسانی ها در سخت افزار گوشی های آیفون در سری S آن ها رخ میدهد . ممکن است مشکلات بسیاری برای سری اول به وجود بیاید که اپل تمامی آن ها را در سری دوم حل میکند و تقریبا میشود گفت که سری S گوشی های اپل را میتوان سری بی عیب و نقص دانست . 
شاید سنت شکنی اپل در ارائه آیفون 7 و عدم تغییرات کلی باعث شده است تا در نظر سنجی سایت Phonearena کمتر کسی تمایل به خرید آیفون داشته باشد . کمتر از 10 درصد از آیفون بازها ابراز علاقه برای تغییر آیفون فعلی خود کرده اند و همه گی به ظاهر تغییر نکرده آیفون خرده گرفته اند . 
آمارها نشان میدهد که حدود 4.2 مردم گفته اند که قطعا آیفون 7 را تهیه خواهند کرد . همچنین 5.1 دیگر اظهار کرده اند که به احتمال زیاد آیفون 7 را تهیه خواهند کرد . رصد از کاربران گفته اند که تاحدودی احتمال خرید آیفون ۷ را در نظر گرفته‌اند. ۳۳.۳ درصد از آن‌ها گفته‌اند که احتمالا آن را تهیه نمی‌کنند و ۴۵.۹ درصد آن‌ها نیز اعلام کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی حاضر به خرید این گوشی هوشمند نیستند . آمارهای این وب سایت معمولا به وقوع میپوندد و گویا اپل امسال هم سال خوبی را نخواهد داشت .
تنها دلیلی که میتواند این آمار و ارقام را بهم بزند و سهام اپل را به سمت بالا ببرد ، ارائه آیفونی با مشخصات جدیدتر ، بهتر و متفاوت تر از آنچیزی که تا به حال در اخبار منتشر شده است . شاید اگر اخبار آیفون 7 تا به این حد لو نمیرفت ، اپل فروش بهتری را نسبت به سایر آیفون ها پشت سر میگذاشت . در ادامه شما را به دیدن دو ویدیویی که از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس لو رفته است ، دعوت میکنم : 
 
{media id=880,layout=blog}
{media id=865,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373