لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سافاری در رتبه چهارم مرورگرهای جهان

سافاری در رتبه چهارم مرورگرهای جهان

گزارش ها و تحقیقات نشان می دهند که مرورگر اینترنتی IE یا همان اینترنت اکسپلورر در قاره ی آمریکای شمالی دارای برتری 39 درصدی در بین دیگر مرورگرها است. با این حال در جنگ بین مرورگر ها ، کروم در 4 قاره دیگر جهان که شامل آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا و آسیا است، علاوه بر کسب مقام اول در بین مرورگر ها، بیشترین سهم در بازار مرورگر ها را نیز به خود اختصاص داده.

در حال حاضر اینترنت اکسپلورر، گوگل کروم و فایرفاکس جز محبوب ترین مرورگر ها در جهان می باشند و به دنبال آن ها سافاری و اپرا رتبه چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده اند. در حال حاظر در سال 2013 سهم مرورگر IE ماکروسافت یک روند روبه پایین را دنبال کرده در حالی که در سال 2011 حدود 45 درصد از سهام بازار مرورگر ها را در اختیار داشته. با این حال در سال 2013 به 30 درصد سقوط کرده است که خود یک افت بسیار بد برای ماکروسافت به شمار می آید. از سوی دیگر کروم در سال 2011 کمتر از 20 درصد از سهم مرورگر ها را در اختیار داشته که در سال 2013 به 37 درصد افزایش پیدا کرده است.

سافاری در سال 2013 نسبت به سال 2011 با افزایش 4 درصد روبرو بوده است که یک روند نه چندان خوبی برای اپل به شمار می آید. با این وجود اپل باید برای بدست آوردن سهم بیشتری در بین دیگر مرورگر ها تلاش خود را انجام دهد تا بتواند به رتبه های بالاتری صعود کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420