لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ ارائه آیفون 7 مشخص شد | ۲۲ شهریور ماه امسال

تاریخ ارائه آیفون 7 مشخص شد | ۲۲ شهریور ماه امسال
سنت همیشگی اپل بر این بوده است که سپتامبر هر ساله به معرفی محصولات جدیدش بپردازد . این سنت از سال ۲۰۱۰ پابرجا و بدون تغییر بوده است و شروع آن از سپتامبر ۲۰۰۷ و معرفی آیفون 2G بود . در آن سال استیو جابز فقید اولین آیفون را به دنیا معرفی کرد . البته قضیه پرچم دار 4 اینچی جدید اپل ، آیفون SE کمی متفاوت است . این آیفون در مارس ۲۰۱۶ معرفی شد .
ایوان بلس در توییتی اعلام کرد آیفون 7 امسال در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۶ مصادف با 22 شهریور سال 1395 معرفی خواهد شد . پیش تر از این آیفون 7 انتظار ارائه آیفون 7 در اوایل پاییز را داشتیم که گویا این کنفرانس به عقب تر بازگشته است . 
ایوان بلس که نامی آشنا در دنیای فناوری و افشای خیلی موارد دارد ، اینبار تاریخ دقیق معرفی آیفون 7 را توییت کرده است . البته یک نکته را هم نباید فراموش کنیم که اپل به روز جمعه علاقه خاصی دارد و ممکن است در ۱۶ سپتامبر همزمان با ۲۶ شهریور باشد . 
البته ناگفته نماند که اپل به ساعت 9:41 دقیقه هم به شدت علاقه مند است . شاید اپل در روز جمعه 26 شهریور ساعت 9:41 دقیقه کنفرانس مهیج معرفی آیفون 7 را آغاز کند . میتوانید علاقه اپل به ساعت 9:41 را در ویدیوی زیر ببینید .
 
{media id=786,layout=blog}
نکته‌ای که در مورد توییت ایوان بلس جلب نظر می‌کند، عدم استفاده از عنوان آیفون ۷ برای اشاره به نسل جدید آیفون‌های اپل است. به نظر می‌رسد نسل بعدی آیفون اپل با کد ۷ راهی بازار نشده و شاید آیفون ۶ ایکس که ایکس می‌تواند هر حرفی باشد، راهی بازار شود . اخیرا گمانه زنی های زیادی صورت گرفته است که محصول آینده اپل نامی به غیر از آیفون 7 خواهد داشت ، چرا که مردم نام آیفون 7 را با تغییرات گسترده میشناسند و این نام برای آیفون سال 2017 خواهد بود . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420