لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماشا کنید | اینبار ویدیوی آیفون ۷ پلاس لو رفت

تماشا کنید | اینبار ویدیوی آیفون ۷ پلاس لو رفت
در پست های گذشته ، ویدیوی لو رفته آیفون ۷ منتشر شده بود و خبری از آیفون ۷ پلاس نبود . امروز وب سایت های چینی ویدیویی را منتشر کردند و مدعی شده اند که این ویدیو مربوط به آیفون 7 پلاس و یا آیفون 7 پرو میباشد . 
در اولین نگاه و اولین برداشتی که میتوان از این ویدیوی با کیفیت داشت ، رنگ بندی آیفون 7 پلاس میباشد . در این ویدیو ۴ آیفون 7 روی هم قرار گرفته اند که سه تای آن نسخه آیفون 7 پلاس و یکی از آن ها نیز آیفون 7 میباشد . رنگ بندی آیفون 7 پلاس شامل سه رنگ رزگلد ، خاکستری و نقره ای میباشد و تک آیفون 7 با رنگ رزگلد میباشد . 
متاسفانه در این ویدیو شاهد قسمت زیرین آیفون نیستیم تا بتوانیم در مورد پروت 3.5 میلی متری قضاوت کنیم . در ماه‌های اخیر شایعات متعددی در خصوص نسخه‌های آیفون ۷ منتشر شده است. برای مثال بسیاری از گمانه‌ها حکایت از این داشت که آیفون ۷ در نسخه‌ی معمولی، پلاس و پرو راهی بازار خواهد شد که در نسخه‌ی پرو شاهد بهره‌گیری از دوربین دوگانه و Smart Connector خواهیم بود . همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که مدارهای آنتن نیز مانند سری ویدیوی قبلی به بالا و پایین آیفون منتقل شده است . 
همچنان باید منتظر پاییز 2016 باشیم تا تمامی این شایعات به پایان برسد . در انتها شما را به دیدن ویدیوی لو رفته آیفون 7 پلاس دعوت میکنم :
{media id=880,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373