لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی جذاب پوکمون گو رسما برای ایران منتشر شد

بازی جذاب پوکمون گو رسما برای ایران منتشر شد
بازی جذاب و جدید پوکمون گو که فقط در ۱۵ روز پس از ارائه اش ، بسیاری از رکوردهای فروش را جابه جا کرده است ، حاشیه های فراوانی را درست کرده است . شنیده شده است که بسیاری از آمریکایی ها از شغل های خود استعفا داده اند تا به راحتی سرگرم بازی کردن باشند . البته این بازی جذاب بدون تلفات جانی هم نبوده و چند نوجوان آمریکایی که برای شکار پوکمون به حاشیه های شهر رفته بودند ، درون دره سقوط کردند و جان باختند . گفته میشود این بازی هیجان انگیز که میتنی بر فناوری واقعیت افزوده میباشد ، ممکن است مشکلات زیادی را در پی داشته باشد . میتوانید یکی از مشکلات بزرگ را در فیلم زیر ببینید . همان طور که مشاهده خواهید کرد یک بازیکن در حال شکار پوکمون میباشد که ناگهان یک بازیکن دیگر وی را هل میدهد تا او بتواند به شکار پوکمون دسترسی داشته باشد . 
 
{media id=871,layout=blog}
 
این بازی با استفاده از ماژول دوربین و همچنین جی پی اس ، امکانات جذابی را به شما خواهد داد. در حال حاضر این بازی که هنوز دو هفته نیست که وارد گود رقابت با سایر بازی ها شده است ، حدود ۲۱ میلیون نفر بازیکن پیدا کرده است . 
علاوه بر این به سبب ارتباط معنوی پوکمون با شرکت ژاپنی نینتندو، ارزش سهام این شرکت به بیش از 30 هزار ین رسیده و ارزش بازاری آن نیز به رکوردی باور نکردنی دست یافته است. 
این بازی به دلیل استقبال بی نظیری که از سمت کاربران آمریکایی داشته است ، در سایر کشورها از دسترس خارج شد تا سرورهای این بازی توانایی پاسخگویی به صورت همزمان به کاربرانش را داشته باشد . ابتدا این بازی فقط در کشور آمریکا در دسترس بود که سایر علاقه مندان باید با تغییر آی پی ، قابلیت دسترسی به این بازی را پیدا میکردند . 
امروز خبر خوب و جذاب دسترسی کاربران ایرانی برای این بازی منتشر شد . بد نیست بدانید که بازی در حال حاضر برترین بازی آمریکا میباشد . 
قبل از اینکه بازی را شروع کنید ، از شما دعوت میکنم تا به آموزش پیدا کردن نزدیک ترین پوکمون توجه کنید . 
 
{media id=877,layout=blog}
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت