لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماشا کنید | مقایسه آیفون ۷ با آیفون ۶ اس

تماشا کنید | مقایسه آیفون ۷ با آیفون ۶ اس
در ویدیویی که اخیرا منتشر شده است ، آیفون ۷ با آیفون ۶ اس مورد بررسی قرار گرفته اند . آیفون ۷ ای که به نظر میرسد توسط یک کاربر چینی بر اساس شایعات و اخبار درز کرده ، ساخته شده است ،‌ با ورژن اصلی آیفون ۶اس مورد مقایسه قرار گرفته است . 
همان طور که در اخبار گذشته و شایعات مطرح شده بود ، آیفون ۷ با داشتن اندازه لنز دوربین بزرگتر و همچنین جابه جایی مدار آنتن به طرفین همراه خواهد بود . همچنین به این نکته توجه داشته باشید که آیفون ۷ بدون پورت استاندارد ۳.۵ میلی متری به بازار عرضه خواهد شد . پورتی که تا به حال جز موارد استاندارد تمامی گوشی ها بوده است ، زین پس در گوشی های آیفون نخواهیم دید . گفته میشود اپل دو راه را برای جایگزین کردن این پورت در اختیار دارد . اولین راه ارائه هندزفری با پورت استاندارد خود شرکت اپل که موسوم به لایتنینگ میباشد . دومین راه هم استفاده از هندزفری بلوتوث میباشد . طبق اخبار به گوش رسیده احتمال اینکه مورد اول به حقیقت بپیوندد بسیار بیشتر است . هر چند که مورد دوم هم بر اساس اخبار در پتنت های شرکت اپل به ثبت رسیده است . 
البته فیلمبردار متاسفانه ماکت گوشی آیفون ۷ پلاس را در فیلم نیاورده است تا هر ۳ گوشی را با هم مورد بررسی قرار دهیم . فرق بزرگی که نسخه پلاس آیفون های 7 پیدا کرده است ، ماژول دوگانه دوربین میباشد که به احتمال فراوان به تحقق خواهد پیوست . شرکت اسرائیلی Linx پس از پیوستن به غول تکنولوژی همه همت خود را برای ارائه این محصول جذاب گذاشته است . البته آیفون 7 پلاس فقط به این ماژول مجهز نیست ، بلکه اسمارت کانکتور نیز به آن اضافه شده است . 
در انتها شما را به دیدن ویدیوی این مقایسه دعوت میکنم : 
 
{media id=879,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373