لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا فروش آیفون در ایران ممنوع خواهد شد ؟

آیا فروش آیفون در ایران ممنوع خواهد شد ؟
همان طور که در اخبار گذشته بیان شده بود ، از فردا قرار است تا موبایل های آیفون از سطح شهر جمع آوری شود و گوشی های اپل جدیدی که خریداری میشود ، آنتن دهی نداشته باشند . سابقه ممنوع کردن گوشی های قاچاق در داخل کشور به حدود ۱۰ سال گذشته میرسد و قرار نیست به این زودی ها به پایان برسد . در آن سال ها هم قرار بود تا گوشی های قاچاق از رده خارج شوند و دیگر آنتن دهی نداشته باشند . البته در آن سال ها این طرح با شکست مواجه شد . 
اما حکایت اینبار کمی فرق میکند . تقریبا تمامی ارگان های ذی ربط دست به دست هم داده اند تا اپل را از میدان به در کنند و آیفون ها را از بازار جمع آوری کنند . ستاد مبارزه با کالای قاچاق ،‌ وزارت ارتباطات گمرک و … از جمله این ارگان ها هستند . 
طرح اجرایی فقط شامل حال آیفون نمیشود . این مشکل گریبانگیر همه برندها هست ، اما اپل به علت نداشتن نمایندگی رسمی ، با مشکلات بیشتری روبرو خواهد بود . هنوز طرح اجرایی نشده است ، مشکلات شروع شده اند . بسیاری از فروشندگان که آیفون دارند ، اقدام به فعال سازی آن ها کرده اند تا پس از اجرایی شدن طرح دچار مشکل نشوند . این خود شروع یک مشکل بی پایان است . آیفون هایی که از قبل روشن شده اند با قیمت فوق العاده گران تری به فروش خواهد رسید و البته گوشی ها دیگر بسته بندی نخواهند بود . از طرفی هستند سو استفاده کنندگانی که در این بین ، گوشی های دست دو را هم به جای گوشی های نو به فروش خواهند رساند . چرا که تمامی گوشی ها باز شده میباشند .
مشکل قاچاق داخل کشور با این روش حل خواهد شد ؟
اپل و مخصوصا گوشی هایش ، اینقدر قلق و توییک نرم افزاری دارد که بتوان این مشکلات را به راحتی دور زد . 
مشکل دوم ضرب الاجل عجیب و زمان کوتاه میباشد ؟ کار اداری کوچک در ایران به این راحتی و با سرعت امکان پذیر نیست ، چه برسد به دایر کردن یک برند تمام آمریکایی در کشور . 
این مشکل بزرگ شاید با اجرایی شدن طرح اتحادیه و از طریق راه حل معقولش قابل پیگیری باشد . آیا این سناریو از پیش شکست خورده ای نمیباشد ؟
بد نیست بدانید تعطیلی دو فروشگاه گوشی موبایل که در تهران اتفاق افتاد با نظر نهایی رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی شفاف سازی شد . حکم پلمپ دو فروشگاه اپل استور به دلیل ابطال مجوز و عدم تمدید آن اجرا شد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373